//
کدخبر: ۲۴۴۷۵۲ //

مسعود رنجبر عضو بنیاد صلح جهانی شد

مدیر بنیاد صلح جهانی طی حکمی مسعود رنجبر مدیر شرکت سرزمین سفر را به عنوان عضو جدید این بنیاد منصوب کرد.

مسعود رنجبر عضو بنیاد صلح جهانی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر محمدرفیع صادقی مدیر بنیاد صلح جهانی در حکمی مسعود رنجبر مدیر عامل شرکت سرزمین سفر و آژانس لندتراول به عنوان عضو جدید این بنیاد منصوب کرد.

D (14)

یگانه توللی دختر کرمانشاهی عضو بنیاد صلح ایران هم با ارسال نامه‌‌ای ضمن تبریک به مسعود رنجبر اظهار امیدواری کرد که با یاری سایر اعضای این بنیاد صلح جهانی بتوانیم با برقراری ارتباطات فرهنگی بین شهروندان کرمانشاهی و ایرانی در دنیا؛ گامی برای ترویج فرهنگ صلح و دوستی و زدودن جنگ و خشونت از چهره جهان برداشت و دنیایی پر از صلح و بدون سلاح شیمیایی و اتمی و جنگ و درگیری را شاهد بود.

مسعود رنجبر مدیرعامل شرکت سرزمین سفر و عضو بنیاد صلح جهانی نیز گفت: کرمانشاه امسال می‌تواند میزبان سایر اعضای بنیاد صلح جهانی باشیم.

وی افزود: امسال با کمک دوستان در کرمانشاه می‌توانیم در راستای اهداف دکتر محمدرفیع مدیر بنیاد صلح جهانی گام‌های مهمی در این استان برداشته شود و گارگاه‌های مختلف صلح برگزار نمایم و سایر فرهنگیان، فرهیختگان و اشخاصی که فعالیت‌های بشر  دوستانه انجام می‌دهند با صلاحدید دکتر صادقی عضو این بیاد بشوند و در این نشست که همه اعضا گرد هم می‌آیند بر اهمیت تلاش جمعی برای رسیدن به اهداف سازمان و برنامه‌هایی را تنظیم نمایم و در راستای کارهای انسانی گام برداریم.

مدیرعامل شرکت سرزمین سفر و عضو بنیاد صلح جهانی گفت: امیدواریم بتوانیم مانند دیگر اعضای ایرانی با شرکت در اجلاس‌های مختلف بین‌المللی پیام صلح و دوستی ملت ایران را به ویژه شهروندان فهیم کرمانشاهی را به گوش دیگر شهروندان دنیا برسانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان