//
کدخبر: ۲۹۳۱۵۴ //

اردکان و آبانی پر از مرگ و میر

رئیس ثبت احوال شهرستان اردکان در یزد از ثبت بیشترین فوتی‌های اردکان در آبان سال جاری و کمترین میزان آن در مهرماه خبر داد.

اردکان و آبانی پر از مرگ و میر

«جمال موتاب» روز چهارشنبه به مناسبت یکصد و دومین سالروز تاسیس ثبت احوال در گفت‌وگو با خبرنگار  گفت: در ۹ ماهه امسال تعداد یک هزار و ۱۷۲ تولد شامل ۵۷۶ پسر و ۵۹۶ دختر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت تولد در تاریخ رُند نهم آذرماه ۹۹ نیز خاطرنشان کرد: در  تاریخ  ۹۹/۹/۹  تعداد ۲۱ نوزاد در اردکان متولد شدند ولی بیشترین تعداد ولادت امسال در شهرستان اردکان مربوط به مهرماه و کمترین آن در مردادماه بوده است.

به گزارش فرتاک نیوز،موتاب بیشترین فوتی‌های اردکان را مربوط به آبان و کمترین آنها را در مهرماه عنوان کرد و گفت: متاسفانه در ۹ ماهه امسال تعداد ۴۱۲ فوتی در اردکان ثبت شد که شامل ۲۱۲ مرد و ۲۰۰ زن بود.:

وی با اشاره به ثبت ۳۶۲ مورد ازدواج در این شهرستان، یادآور شد: بیشترین ازدواج در مردادماه با ۸۳ مورد و کمترین در مهرماه با ۶ مورد به ثبت رسیده است.

مدیر ثبت احوال اردکان فراوانی نام‌های انتخابی نوزادان در شهرستان اردکان، در گروه پسران را نام علی و سپس امیرعلی، حسین، ابوالفضل و امیرحسین خواند و افزود: تعداد طلاق ثبت شده در اردکان ۵۷ مورد بوده است.

موتاب در پایان تاکید کرد: در گروه دختران نیز نام فاطمه بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده و  نام‌های زینب، زهرا، حلما و ریحانه در ردیف های بعدی قرار داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان