//
کدخبر: ۲۶۲۲۵۹ //

قرنطینه روستای خان آباد در پی شیوع ویروس کرونا

فرماندار دلفان از قرنطینه روستای خان‌آباد این شهرستان در پی آمار بالای تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

حشمت‌ بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار، اظهار کرد: در چند روز اخیر با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، روند آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در شهرستان دلفان کاهشی شده است.

وی ادامه داد: البته در یکی دو هفته اخیر وضعیت دلفان قرمز بود و با تمهیدات اندیشیده شده و تعطیلی برخی صنوف، ادارات و بانک‌ها از شیوع بالا فاصله گرفته‌ایم.

بهمنی با اشاره به قرنطینه روستای خان‌آباد دلفان تصریح کرد: در پی افزایش آمار مبتلایان در این روستا با پیشنهاد شبکه بهداشت قرنطینه شد.

فرماندار دلفان با بیان اینکه محورهای ارتباطی روستا مسدود و محدودیت‌هایی برای جلوگیری از شیوع کرونا اعمال شده، تاکید کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا چاره‌ای جزء قرنطینه نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون روستاهای میان‌چقا، حسن‌آباد گامسیاب و فتح‌آباد میربیگ قرنطینه شده‌اند، تصریح کرد: این تصمیمات برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا اعمال شد که خوشبختانه در حال حاضر این روستاها مشکلی ندارند. البته اهالی روستای حسن‌آباد خودشان پیشنهاد دادند که رعایت می‌کنند و در واقع به مرحله قرنطینه نرسید.

بهمنی با بیان اینکه از صبح امروز ارتش در حال ضد عفونی گسترده در دلفان است، افزود: لشگر ۸۴ پیاده خرم‌آباد گندزدایی و ضد عفونی معابر پر تردد را انجام داده است.

فرماندار دلفان در خصوص تصمیم برای تعطیلی ادارات و بانک‌ها در هفته آینده گفت: هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نکرده‌ایم ولی به احتمال زیاد با یک‌سوم نیروها فعالیت خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان