//
کدخبر: ۳۳۱۶۸۶ //

سرقت از حساب بانکی پدر برای ارتقای بازی آنلاین

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از کشف پرونده سرقت اینترنتی خبر داد و گفت: در این پرونده پسری از حساب پدر خود برای خرید بازی آنلاین مبلغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.

سرقت از حساب بانکی پدر برای ارتقای بازی آنلاین
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "علی عباسی کسانی" اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 70 میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های تراکنش‌های انجام‌شده مشخص شد کلیه مبلغ به سرقت رفته جهت افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت‌ها و تجهیزات جنگی بازی آنلاین "کال اف دیوتی" انجام‌ شده است.

سرهنگ عباسی ادامه داد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با استفاده از گوشی تلفن همراه پدرش اقدام به خرید کرده و سپس پیامک‌های تراکنش بانکی را پاک‌کرده است.

این مقام انتظامی در پایان آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی را یک ضرورت دانست و گفت: والدین برای کاهش تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌توانند با استفاده از ابزارهای کنترل نظارت دقیق‌تری بر فعالیت و رفتار مجازی فرزندان خود داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان