//
کدخبر: ۳۳۰۸۴۷ //
شهردار منطقه سه کرمانشاه؛

عملیات رفع ترافیک و زیباسازی تقاطع غیرهمسطح شهدا درحال اجراست

شهردار منطقه سه شهرداری کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی زیباسازی و رفع ترافیک تقاطع غیر هم‌سطح شهدا و زیرگذر جعفرآباد درحال انجام است.

عملیات رفع ترافیک و زیباسازی تقاطع غیرهمسطح شهدا درحال اجراست
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهندس شهرام عارف کیا اظهار داشت: طی هفته گذشته عملیات احداث راست گرد تقاطع غیر همسطح شهدا آغاز شده است که عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول گذاری آن به سرعت در حال انجام است و پروژه پیشرفت قابل توجهی نیز داشته است.

وی با بیان اینکه احداث این راست گرد توسط شهرداری و بدون واگذاری به پیمانکار و از محل اعتبارات داخلی در حال انجام است افزود: ساماندهی محدوده تقاطع غیر همسطح میدان شهدا تا زیرگذر جعفر آباد شامل اصلاح نورپردازی، رنگ آمیزی جداول و جدول گذاری، لایروبی کانال آب زیرگذر جعفر آباد و ترمیم جدول گذاری نقاط مختلف این محدوده نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه سه شهرداری کرمانشاه، میزان عملیات اجرایی راست گرد تقاطع غیرهمسطح شهدا را ٣۵٠ متر اعلام و تصریح کرد: منطقه سه از مناطق کم برخوردار شهر کرمانشاه تلقی می شود که قسمت اعظم آن را بافت فرسوده و محلات حاشیه ای تشکیل داده که همین مسئله سبب مشکلاتی در خدمات رسانی به این محلات شده است.

عارف کیا در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری منطقه سه تمام توان و تلاش خود را برای ارتقای سطح خدمات و کسب رضایت شهروندان بکار گرفته است گفت: احداث راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهدا، باعث کاهش بار ترافیکی حد فاصل چهار راه سیلو تا میدان شهدا می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان