//
کدخبر: ۳۰۶۱۰۷ //
در راستای رزمایش سراسری نهضت کمک مومنانه انجام گرفت:

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان کرمانشاه

در رزمایش سراسری نهضت کمک مومنانه ۳۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان کرمانشاه توزیع گردید.

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

کامران هزار خانی مسئول سازمان بسیج سازندگی در مراسم توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان که امروز (۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) انجام گرفت اظهار داشت: در راستای نهضت سراسری کمک های مومنانه و در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که بر اساس فرمان مقام معظم رهبری از سال گذشته اعلام شد امروز ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر شهرستان کرمانشاه توزیع می شود.

هزارخانی همچنین افزود :طی سه مرحله در آغاز ماه مبارک رمضان، میلاد امام حسن مجتبی(ع)، و لیالی قدر ۷۵ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع می گردد و در کنار این بسته های معیشتی توزیع ۱۵ هزار غذای گرم نیز توسط سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه ریزی شده است و خیرین و سایر نهادها هم بسته هایی را توزیع خواهند کرد.

56

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه هدف از برگزاری این رزمایش را‌ دادن اطمینان خاطر به مردم عنوان کرد و بیان داشت: دلسوزان نظام همواره پشیتبان مردم خواهند بود و در شرایط سخت مردم را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به نحوه توزیع بسته های معیشتی نیز گفت: مردم مطمئن باشند که این بسته ها به دست نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی شده اند خواهد رسید.

هزار خانی همچنین از توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی دیگر نیز در سطح شهرستان های استان خبر داد و تصریح کرد: در اولین مرحله نهضت کمک مومنانه در ماه رمضان امسال جمعا ۶۰۰۰ بسته معیشتی در استان کرمانشاه توزیع می شود.

ایشان ارزش ریالی هر بسته را حدود ۴۰۰ هزار تومان عنوان کرد وافزود: این بسته ها شامل: برنج،روغن، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، حبوبات و ماکارونی است

خبرنگار: طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۶۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان