//
کدخبر: ۹۸۶۵۰ //

برنامه ویژه شفر استقلال را به تیمی خطرناک تبدیل کرده است

آقاخان، امید ابراهیمی و جپاروف، سه تک تیرانداز استقلال در فصل آینده خواهند بود.

برنامه ویژه شفر استقلال را به تیمی خطرناک تبدیل کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

حریفان استقلال در فصل آینده برای بازی مقابل این تیم باید یک اصل مهم را درنظر داشته باشند، «به این تیم ضربه ایستگاهی ندهید.» استقلال این فصل مجموعهای از بهترین ایستگاهی زنهای لیگ برتر را در اختیار دارد و در این زمینه یکی از خطرناکترین تیمهای لیگ در فصل آینده خواهد بود.

پیکان فصل گذشته با به ثمررساندن ۴ گل از روی ضربه ایستگاهی بهترین تیم لیگ برتر بود. بعد از پیکان، صنعت نفت با زدن سه گل از روی ضربات ایستگاهی قرار داشت و بعد از این دو تیم، استقلال با گل کردن دو ضربه ایستگاهی سوم بود. گلهایی که امید ابراهیمی و جپاروف وارد دروازه حریفان کردند. حالا برای فصل آینده آقاخان، یکی از ایستگاهی زن های پیکان هم به استقلال اضافه شده است تا این تیم پشت محوطه جریمه حسابی خطرناک باشد.

برتری دیگر استقلالی ها در این زمینه این است که آنها حالا برای زدن ضربات ایستگاهی متخصصان حرفه ای دارند! آقاخان راست پاست، جپاروف چپ پای تخصصی است و امید ابراهیمی متخصص ضربات راه دور است. به همین دلیل خطا کردن روی بازیکنان این تیم بیرون یا داخل محوطه جریمه، دور یا نزدیک میتواند به قیمت یک گل برای حریفان تمام شود و همین مساله استقلال را یکی از تیمهای خطرناک فصل آینده کرده است. روشی که بسیاری از تیمهای ایرانی نه بازیکن متخصصی برای آن دارند و نه برنامه ویژهای اما یکی از مهمترین روشهای رسیدن به گل محسوب می شود و شفر با این ابزارهایی که در اختیار دارد به راحتی از آن نمی گذرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان