//
کدخبر: ۹۷۴۱۷ //

قانون مانع از حضور نورافکن در شالروا بلژیک می شود؟!

امید نورافکن از جمله بازیکنان جوانی است که در تیررس اروپایی‌ها قرار گرفته و مدت‌هاست قضیه حضورش در تیم شارلوای بلژیک را به طور جدی می‌شنوی

قانون مانع از حضور نورافکن در شالروا بلژیک می شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

البته دیروز این بحث مطرح بود که امید برای خروج از کشور مشکل دارد چون خدمت مقدس سربازی را انجام نداده است اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت: امید در صورت جدایی از استقلال به عنوان بازیکن آزاد قرارداد می‌بندد و چیزی به باشگاه نمی‌رسد اما این مسئله دلیل نمی‌شود حقیقت را کتمان کرد. واقعیت امر این است اگر امید بخواهد راهی اروپا شود، به لحاظ قانونی راهکار وجود دارد و خود استقلال از این قانون استفاده کرده است.

نورافکن دانشجو است و می‌تواند از تبصره خروج دانشجویی استفاده کند. ما قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا به قانون عمل کرده و برای امید وثیقه می‌گذاشتیم تا با استفاده از مجوز دانشجویی اجازه خروجش را بگیریم. حالا اگر او بخواهد به شارلوا برود نیز می‌تواند در صورت اثبات دانشجو بودن و دریافت نامه اشتغال به تحصیل، وثیقه بگذارد و راهی شارلوا یا هر تیم دیگر خارجی شود.

البته قانون می‌تواند از سفر امید جلوگیری کند چون نوع قرارداد نورافکن با شارلوا و مدت زمان آن، امید را به اقامت بلندمدت در بلژیک مجاب می‌کند و قانون می‌تواند به این دلیل که نورافکن خدمت سربازی را پشت سر نگذاشته، چنین اجازه‌ای به او ندهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۷۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان