//
کدخبر: ۹۶۹۵۲ //

حضرت پور: به مردم قول می دهیم که این شکست را جبران کنیم/در ابتدای بازی ژاپن را دست‌کم گرفتیم

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: مردم ناراحت نباشد، به آنها قول می دهیم که این شکست را جبران کنیم.

حضرت پور: به مردم قول می دهیم که این شکست را جبران کنیم/در ابتدای بازی ژاپن را دست‌کم گرفتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا حضرت پور، لیبروی جوان تیم ملی والیبال ایران که نخستین تجربه بازی رسمی اش در تیم بزرگسالان را امروز پشت سر گذاشت درمورد شکست برابر ژاپن اظهار داشت:از ابتدای بازی شروع بدی داشتیم و به نوعی ژاپن را دست کم گرفتیم. آنها با توپ گیری های خوب خود توانستند دو ست را با پیروزی شت سر بگذارند. در ادامه بازیکنان ایران خیلی خوب به خود برگشتند و پیروز شدند.

وی افزود: در ست چهارم هم می توانستیم برنده باشیم، اما سرویس های خوب سرعتی زن ژاپن کار را برای ما سخت کرد و باختیم. پا پس نخواهیم کشید و دست از تلاش برنمی‌داریم و با قدرت به کار خود ادامه می دهیم. امیدوارم در هفته آینده بتوانیم نتایج هفته نخست را جبران کنیم.

من هم نخستین بازی ام برای تیم ملی بزرگسالان را انجام دادم. مربی به من اعتماد کرد و من هم تلاش کردم تا جواب این اعتماد را بدهم. فکر می کنم به خوبی توانستم کارهایی که در تمرینات انجام می دادم را در زمین پیاده کنم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: از عملکرد خودم راضی بودم، اما از قدیم می گویند نباید از عملکرد خودمان راضی باشیم تا هر روز پیشرفت کنیم. هدف من بسیار بزرگ است و امیدوارم بتوانم به اهداف بزرگترم برسم. به نظرم عملکرد من خوب، اما ای کاش در نهایت تیم برنده می شد، چون عملکردهای فردی چندان اهمیتی ندارد. مردم ناراحت نباشد، به آنها قول می دهیم که این شکست را جبران کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۹۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان