//
کدخبر: ۹۶۷۲۵ //

غفور: نیاز داشتیم که در بازی دوم برنده شویم تا روحیه تیمی ما برگردد/هنوز با ایده آلی که خودمان توقع داریم فاصله داریم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: روز گذشته نتوانستیم بازی که دل مان می خواست را انجام دهیم. امروز برنده شدیم، اما هنوز با ایده آلی که خودمان توقع داریم فاصله داریم.

غفور: نیاز داشتیم که در بازی دوم برنده شویم تا روحیه تیمی ما برگردد/هنوز با ایده آلی که خودمان توقع داریم فاصله داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر غفور درمورد پیروزی 3 بر صفر برابر استرالیا اظهار داشت: بعد از بازی نسبتاً بدی که برابر فرانسه انجام دادیم، نیاز داشتیم که در بازی دوم برنده شویم تا روحیه تیمی ما برگردد. روز گذشته واقعاً خوب نبودیم و بخشی از این موضوع مربوط به این است که ما کمتر در شرایط مسابقه قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: هرچقدر هم تمرین کنیم بدون شک شرایط مسابقه با آن متفاوت خواهد بود. روز گذشته نتوانستیم بازی که دل مان می خواست را انجام دهیم. امروز برنده شدیم، اما هنوز با ایده آلی که خودمان توقع داریم فاصله داریم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی خوب تمرین کرده ایم و انگیزه زیادی هم داریم و توقع زیادی از خود داریم. حسن امروز این بود که فقط برنده شدیم و به نظرم باید خیلی بهتر از این بازی کنیم. برابر استرالیا به اندازه ای فشار آوردیم که برنده شویم وگرنه فاصله ما با استرالیا خیلی بیشتر از این است.

غفور درمورد بازی فردا برابر ژاپن عنوان کرد: فردا با تیمی بازی داریم که استرالیا را شکست داده و بسیار هم منظم بازی می کند. قدرت ریسک ژاپنی ها بیشتر از استرالیایی ها است و امیدوارم روند بهتری داشته باشیم تا ضمن کسب پیروزی، عملکرد خوبی هم داشته باشیم.

وی در پایان گفت: از مردمی که تیم را حمایت می کنند تشکر می کنم. امیدوارم در این ماه مبارک ما را از دعای خیر خود محروم نکنند. ما هم قول می دهیم هرچه در توان داریم برای موفقیت ایران به کار بگیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان