//
کدخبر: ۸۷۳۲۹ //
فراز فاطمی:

برانکو تصمیمش را درباره مسلمان گرفته است/ شفر در استقلال می‌ماند

بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس از صعود این دو تیم به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ابراز خرسندی کرد.

 برانکو تصمیمش را درباره مسلمان گرفته است/ شفر در استقلال می‌ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

فراز فاطمی درباره پیروزی استقلال برابر الهلال گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. استقلال در گروه مرگ قرار داشت و خیلی خوب از گروهش بالا آمد و با ارائه نمایش‌های عالی موفق شد تا صدرنشین شود. نکته دیگر این که تیم الهلال با آن هم سابقه و قدرتی که دارد در گروه استقلال آخر شد و این ارزش کار استقلال را بالاتر می‌برد. استقلال اگر بتواند خودش را تقویت کند، این روند صعودی‌اش ادامه دارد و می‌تواند شگفتی‌ساز لیگ قهرمانان آسیا شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به بحث تمدید قراداد شفر چیست، بیان کرد: من فکر می‌کنم که شفر می‌ماند. این بحث‌ها وقتی تیم نتیجه می‌گیرد طبیعی است. هر مربی‌ای دوست دارد نتیجه زحماتش را بگیرد و مطمئنم شفر هم می‌خواهد با استقلال قهرمان شود، پس می‌ماند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به وضعیت این تیم در رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر چیست، اظهار کرد: برای استقلال و پرسپولیس هیچ چیزی کافی نیست. استقلال حالا که در لیگ بالا آمده، باید تمرکزش روی دومی یا سومی باشد. البته ذوب‌آهن و سایپا، خصوصا تیم علی دایی خیلی خوب بازی می‌کنند و کار سخت است. در کل استقلال با شفر روند رو به رشدی داشته و این تیم فوتبال با برنامه‌ای ارائه می‌دهد. اگر شفر در استقلال بماند، می تواند این تیم را بالاتر ببرد.

فاطمی که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را هم دارد، درباره مصاف این تیم مقابل السد گفت: پرسپولیس نمایش خوبی برابر السد داشت. البته السد موقعیت‌های خوبی داشت که خوشبختانه از آنها استفاده نکرد. من امیدوارم پرسپولیس به الجزیره بخورد تا بتواند از مرحله بعدی هم رد شود.

او درباره افت تیم پرسپولیس گفت: من هم قبول دارم که پرسپولیس نسبت به چند ماه پیش دچار افت شده است. این تیم قبلا هجومی‌تر بود و نمایش‌های بهتری داشت. شاید دلیل این مشکل کمبود بازیکنی باشد که پرسپولیس دچارش است. مثلا در خط حمله این تیم دو بازیکن دارد و در حالت عادی باید چهار بازیکن داشته باشد. این مساله باعث می‌شود که بازیکنان احساس خطر نکنند و بازی کردن برایشان عادی شود. در نتیجه به لحاظ انگیزه هم دچار افت شوند.

فاطمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به ماجرای مسلمان و پرسپولیس چیست، عنوان کرد: مسلمان زمانی که برای پرسپولیس بازی می‌کرد خیلی فوق‌العاده بود. با این‌حال فکر می‌کنم برای برانکو انضباط و نظم اهمیت بیشتری دارد و تصور می‌کنم که برانکو تصمیمش را راجع به مسلمان گرفته و شواهد حاکی از جدایی مسلمان از پرسپولیس است. به هرحال مربی فقط مسائل فنی را نمی‌بیند و موارد دیگر هم برایش اهمیت دارد هرچند که مسلمان بازیکن بسیار خوبی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان