//
کدخبر: ۶۶۵۴۶ //

برانکو همچنان بر سر دو راهی

پس از اظهار نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس که گفته بود با برانکو به توافق رسیده‌اند و به زودی قراردادش را تمدید می‌کند هنوز این اتفاق نیفتاده و باعث شده تا هواداران نگران باشند.

برانکو همچنان بر سر دو راهی
به گزارش فرتاک نیوز،

یک قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، نایب قهرمانی تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم قهرمان، صدرنشینی مقتدرانه در فصل جاری رقابت های لیگ برتر و رساندن پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا هر هوادار پرسپولیسی برانکو را دوست داشته باشد و خواستار ماندن او در پرسپولیس باشد.سرمربی کروات سرخ پوشان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. او نظم و دسیپلین خاصی به تیم داده است و پرسپولیس نه تنها در آزادی بلکه در هر ورزشگاهی شانس نخست پیروزی را دارد. تیم برانکو در خارج از خانه بهتر از بازیهای خانگی نتیجه گرفته تا جایکه تساوی برای حریفان تیم سرخ پوش نتیجه ای بسیار خوب به شمار می آید.هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارند که برانکو با توجه به نتایج درخشانی که به دست آورد تیم را ترک کند.

 

آنها بی صبرانه در انتظار تمدید قرارداد این مربی کروات هستند اما چرا تا الان قرارداد برانکو تمدید نشده است؟حمید رضا گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس قبل از سفر به ترکیه به هواداران این مژده را داد که همه چیز برای تمدید قرارداد برانکو آماده است و او به زودی قراردادش را تمدید می کند. از آن زمان چند روز می گذرد و هنوز سرمربی کروات سرخ پوشان تصمیم نهایی خود را نگرفته است.مشکل اصلی برانکو برای تمدید قراردادش مالی است تا جایکه او اصرار دارد که تا بدهی قبلی او صاف نشود قراردادش را تمدید نمی کند و این باعث شده تا ادامه مذاکرات به مشکل خورد. سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید کردن قرارداد برانکو دارد. او باید همه طلب این مربی کروات را پرداخت کند و بعد او را راضی به امضای تمدید قرارداد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان