//
کدخبر: ۳۲۵۹۲ //
اهداف پنج گانه پرسپولیس

مهم ترین اهداف برانکو و پرسپولیس در لیگ هفدهم

برانکو در پرسپولیس یه یک ثبات رسیده است و باید در لیگ هفدهم و لیگ قهرمانان آسیا به واسطه همین ثبات به نتایجی دست یابد که هواداران بی صبرانه منتظر آن هستند.

مهم ترین اهداف برانکو و پرسپولیس در لیگ هفدهم
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیسی‌ها که لیگ شانزدهم را به خوبی به پایان رساندند، برای لیگ بعدی با ترافیک کاری شدیدی مواجه هستند و این موضوع نشان می‌دهد برانکو برای ساختن یک تیم مقتدر که بتواند یک فصل کامل را با خوبی و سلامتی به اتمام برساند، نیاز به بازیکنان زیادی دارد. 

 

سرخپوشان به صورت طبیعی باید در لیگ برتر دوره هفدهم شرکت کنند. به غیر از این، لیگ قهرمانان آسیا 2017 را از مرحله یک چهارم نهایی و با تیم ترمیم شده ادامه خواهند داد. آنها به خاطر قهرمانی در فصل شانزدهم، در لیگ قهرمانان آسیا 2018 نیز از مرحله گروهی وارد می‌شوند و این سومین تورنمنت مهم پرسپولیس در فصل پیش روست. 

 

مثل همه سال‌های گذشته، سرخپوشان در جام حذفی نیز شرکت می‌کنند و از مرحله سوم یعنی پس از مشخص شدن قهرمانان استان‌ها و اضافه شدن تیم‌های لیگ دو و لیگ یک وارد این رقابت‌ها می‌شوند.

 

اما قبل از همه این تورنمنت‌ها، سرخپوشان پایتخت یک هفته پیش از آغاز لیگ برتر دوره هفدهم باید سوپرجام فوتبال ایران را مقابل قهرمان جام حذفی یعنی نفت تهران برگزار کنند. با این حساب، پرسپولیس فصل هفدهم عملا برای کسب 5 قهرمانی و در 5 جبهه کاملا متفاوت می‌جنگد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۹۲ //
ارسال نظر
 
  • فوتبالیست

    مهدی طارمی بازیکنی است که موقعیتعای زیادی رو از دست میده ،ولی با توجه به پاسهای زیادی که بهش داده میشد بالاخره تو بازی گل خودش رو میزد الان با اومدن منشا توپها بین این دو نفر تقسیم میشه و احتمال افت طارمی زیاده باید ببینیم برانکو میتونه از این چالش عبور کنه در لیگ هفدهم یا نه باید منتظر باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان