//
کدخبر: ۳۲۳۰۵ //

خرید جدید پرسپولیس از کرواسی می آید/ مذاکرات خصوصی برانکو با گزینه جذاب

آنگونه که روزنامه همشهری ورزشی نوشته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در خارج از ایران به سر می برد با یک گزینه جدید وارد مذاکره شده است.

خرید جدید پرسپولیس از کرواسی می آید/ مذاکرات خصوصی برانکو با گزینه جذاب
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدار دوستانه تیم ملی ایران با مونته‌نگرو از شبکه سه و ورزش پخش نشد؛ اتفاقی که نارضایتی بسیاری از فوتبالدوستان را به همراه داشت.

روزنامه همشهری ورزشی در این خصوص نوشته کی‌روش به شدت از این موضوع ناراحت است و گفته صدا و سیمای ایران تمایلی به همراهی و همدلی با تیم ملی ندارد. این موضوع شاید شروع یک جنگ جدید بین کی‌روش و حاشیه‌های فوتبال ایرانی، در آستانه صعود به جام‌جهانی باشد.

همچنین احسان علوان زاده که پیش از این زمزمه جدایی اش از جمع سرخ ها به گوش می رسید، اعلام کرده با پرسپولیس قرارداد دارد و فصل بعد هم برای موفقیت این تیم تلاش خواهد کرد. این بازیکن همچنین قهرمانی آسیایی پرسپولیس را دور از دسترس نمی داند.

JamNewsImage23430056

همشهری ورزشی به این موضوع نیز اشاره کرده که سرمربی پرسپولیس با ایگور پراهیچ در کشور کرواسی مشغول مذاکره است تا برای پرسپولیسی شدن این مدافع ارزنده به توافق نهایی برسد. آنچنان که گفته شده در صورت جذب این بازیکن پرونده خط دفاع پرسپولیس برای لیگ هفدهم بسته می شود.

 

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان