//
کدخبر: ۳۷۸۳۶ //

آخرین نقل و انتقالات رسمی در پایان هفته؛ بازگشت جباری به استقلال و اولین تجربه جدی جادوگر

در روزهای آخر هفته خبرهای بیشتری از نقل و انتقال رسمی و قطعی بازیکنان و مربیان منتشر شد.

آخرین نقل و انتقالات رسمی در پایان هفته؛ بازگشت جباری به استقلال و اولین تجربه جدی جادوگر
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه قراردادها و انتقالات رسمی بازیکنان و مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین لیگ آزادگان در طی دو روز گذشته را مرور خواهیم کرد.

پژمان نوری بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس تهران بار دیگر به ملوان انزلی برگشت. پژمان نوری فصل گذشته در تیم خونه به خونه بابل توپ می زد.

آیدین رضایی بازیکن فصل گذشته تیم جوانان سایپا با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. این بازیکن که سهمیه زیر ۲۳ سال پرسپولیس محسوب می شود، پس از جلب نظر برانکو سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.

آرمین سهرابیان به استقلال تهران پیوست. سهرابیان که بازیکن سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می شود، قرارداد دو ساله ای با آبی پوشان امضاء کرد. این بازیکن فصل گذشته در سپاهان حضور داشت اما کرانچار برنامه ای برای این بازیکن در فصل آینده نداشت.

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان آخرین تیم لیگ هفدهم هم سرمربی خود را انتخاب کرد. مسئولان نفت تهران پس از مذاکرات زیادی که با علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی داشتند، سرانجام روز پنج شنبه با وی به توافق کامل رسیدند و علی کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران معرفی شد.

مهاجم فصل پیش ذوب آهن در لیگ برتر هفدهم برای پارس جنوبی جم بازی خواهد کرد. یاسر فیضی با قراردادی یک ساله به تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی جم پیوست.

علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد. مرزبان فصل گذشته سرمربی خونه به خونه بابل شد اما در میانه های فصل با توافق دو جانبه، از سمت مربیگری این تیم کناره گیری کرد.

بالاخره انتظار هواداران استقلال پایان یافت؛ آنها در لیگ برتر هفدهم مجتبی جباری را در ترکیب تیم شان خواهند دید. جباری پس از قطع همکاری با الاهلی قطر، عصر پنج شنبه با عقد قراردادی دو ساله به استقلال بازگشت.

مهاجم سابق تیم های استقلال و پرسپولیس، به تیم پدیده مشهد پیوست. قاضی که فصل گذشته بازی های خوبی در نفت تهران انجام داد و گل های حساسی برای این تیم به ثمر رساند، به دلیل وجود مشکلات مالی بسیار زیاد در این باشگاه، پس از قهرمانی در جام حذفی تصمیم به جدایی گرفت و به طور رسمی به عضویت پدیده مشهد درآمد.

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان