//
کدخبر: ۷۹۳۴۹ //

خط و نشان مارادونا برای رقیب استقلال!

اسطوره فوتبال جهان در خصوص شرایط فعلی تیم العین نکاتی را بیان کرد.

 خط و نشان مارادونا برای رقیب استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم الفجیره در مرحله یک چهارم نهایی جام امیر امارات حریف العین خواهد بود. در همین راستا دیه گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال جهان و سرمربی تیم دسته دومی الفجیره، پس از بازی بزرگ العین و الوحده که با برتری العین همراه شد، به اظهار نظر در خصوص این دیدار پرداخت.

 

او ضمن تمجید از عملکرد شاگردان مامیچ، درباره بازی هفته گذشته گفت: العین تیمی آتشین است و تیم بزرگی است. آنها مقابل الوحده بازی مهمی را بردند و این نشان از قدرتشان است. البته در برخی از دقایق هم ضعیف ظاهر شدند که باعث دریافت گل شد. العین از فرصت های گلزنی بهترین استفاده را برد و من از این بازی لذت بردم. وقتی بازی هشت گل داشته یعنی قطعا خیلی جذاب بوده است.

 

مارادونا در خصوص نیمه دوم طوفانی العین افزود: من خودم هم باور نکردم وقتی الوحده به بازی برگشت، چطور العین دوباره قدرت خود را نشان داد و برتری پرگل را بدست آورد. ما در جام حذفی با این تیم بازی داریم و البته ما هم تیمی قوی هستیم. اگر بخواهیم قدرت تیم خود را بسنجیم، باید با تیم های قوی تر بازی کنیم و من فکر می کنم دیدار با العین بازی خیلی خوبی باشد چون ما هم به سطحی رسیدیم که بتوانیم با العین مقابله کنیم.

 

گفتنی است تیم فوتبال العین امارات که صدرنشین و بخت اصلی قهرمانی لیگ این کشور نیز هست، در روزهای 15 و 21 اسفند دو دیدار بسیار حساس را با استقلال ایران از چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۹۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان