//
کدخبر: ۷۸۲۱۸ //

فرم ضعیف حریفان اماراتی پرسپولیس و استقلال

تیم های العین و الوصل در دیدارهای اخیر شرایط مناسبی نداشته اند.

 فرم ضعیف حریفان اماراتی پرسپولیس و استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم های پرسپولیس و استقلال پس از دربی 86 پایتخت، در چارچوب رقابت های هفته سوم و چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به ترتیب به مصاف تیم های الوصل و العین امارات بروند.

 

این دو بازی برای سرخابی های پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پرسپولیسی ها پس از شکستی که در قطر مقابل السد متحمل شدند، نیاز به برد مقابل الوصل را بیشتر از پیش حس می کنند و برای باقی ماندن در کورس سرگروهی، باید این حریف اماراتی را پشت سر بگذارند.

 

استقلال هم در شرایطی که با 4 امتیاز در صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان ایستاده، اگر نتواند در مقابل العین نتیجه مناسب بگیرد، ممکن است وضعیت خوب خود را از دست بدهد و بالعکس اگر مقابل حریف اماراتی برنده از زمین خارج شود، تا حدود زیادی بار خود را برای صعود از گروه مرگ می بندد.

 

اما نکته مشابه و جالبی که در خصوص این دو تیم اماراتی قابل توجه است، فرم نه چندان مناسب آنها در نزدیکی رقابت با حریفان ایرانی است. العین امارات که به تازگی عمر عبدالرحمان را به ترکیب خود برگردانده، در چهار بازی اخیر خود هرگز پیروز نشده اند و تنها 2 امتیاز به دست آورده و از فرم مورد نیاز برای یک صدرنشین فاصله گرفته است.

 

الوصلی ها هم مدتی است از فرم قبلی و خوبشان دور شده اند و آمادگی ماه های قبل را ندارند. شاگردان آروابارنا در 6 دیدار اخیر خود در تمامی تورنمنت ها فقط به یک برد دست یافته اند و متحمل 4 شکست شده اند. آنها با مصدومیت چند بازیکن مهم خود مثل کایو کانه دو هم دست و پنجه نرم می کنند و ممکن است در مقابل پرسپولیس هم این بازیکن را در اختیار نداشته باشند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان