//
کدخبر: ۴۴۶۰۰ //

سخنان وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در مورد مصدومیتش

وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم ملی کشورمان گفت: سعی کردیم عقب افتادگی حدود 1 ماه را در اردوی شهر ورزقان جبران کنیم.

سخنان وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در مورد مصدومیتش
به گزارش فرتاک نیوز،

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار، درخصوص آخرین وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در شهر ورزقان و به میزبانی باشگاه مس سونگون این شهر برگزار کردیم.

 

وی ادامه داد: در این اردو هم من و هم سایر وزنه‌برداران تیم ملی به شرایط مطلوب رسیدیم. دو، سه نفر از بچه‌های تیم ملی هم مصدوم بودند که خدا را شکر توانستند به‌شرایط عادی برگردند.

 

وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم ملی کشورمان در رابطه با وضعیت مصدومیتش از ناحیه زانو، تصریح کرد: خدا را شکر زانویم شرایط بدی ندارد اما به هرحال باید مواظب باشم که بدتر از قبل نشود. سعی می‌کنم مصدومیتم را مدیریت کنم تا در آستانه مسابقات جهانی مشکلی برایم پیش نیاید.

 

سلیمی افزود: مرحله اول اردوی ما خوب برگزار شد. باتوجه به حاشیه‌هایی که در تیم ملی وجود داشت ما حدود 1 ماه تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم اما تمرینات خوبی در شهر ورزقان برگزار کردیم. سعی کردیم عقب‌افتادگی را جبران کنیم که امیدوارم ثمره خوبی در مسابقات داشته باشد.

 

وی در ارتباط با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از رشته ورزشی وزنه‌برداری، گفت: واقعا با توجه به شرایط این رشته ورزشی در کشورمان و محبوبیت و قدرتی که در صحنه‌های بین‌المللی دارد، حمایت لازم صورت نمی‌گیرد.

 

وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: همه چیز قبل از مسابقات جهانی و المپیک بسیار خوب است اما بعد از اتمام مسابقات بین‌المللی حمایت‌ها کم‌رنگ می شود. به‌هرحال مردم انتظار زیادی از ما دارند که لازم است بیشتر از قبل حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان