//
کدخبر: ۴۳۹۹۸ //
خطای بزرگ عادل

اشتباه بزرگ و نابخشودنی بازیکن تیم ملی

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با صدور اطلاعیه‌ای از کنار گذاشتن عادل غلامی از ترکیب بازیکنان این تیم خبر داد.

اشتباه بزرگ و نابخشودنی بازیکن تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در تمرین عصر روز گذشته (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران، عادل غلامی و یکی از بازیکنان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که منجر به تذکر ایگور کولاکوویچ به هر دو بازیکن شد، اما عادل غلامی پیراهن خود را در آورد و سالن تمرین تیم ملی را ترک کرد.

 

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در نشست فوق‌العاده به این موضوع رسیدگی کرد و صبح امروز (دوشنبه) نیز مجدداً در جلسه‌ای به بررسی این موضوع پرداخت و نهایتاً تصمیم به کنار گذاشتن عادل غلامی از ترکیب تیم ملی والیبال گرفت. در این اطلاعیه‌ آمده است:

 

نظم و احترام از ارکان اساسی هر تیم در رسیدن به موفقیت است و تحت هر شرایطی این ارکان بدون هیچ ملاحظه کاری باید حفظ شوند.

 

تمرینات تیم ملی والیبال تاکنون با نظم پیگیری شده است. بازیکنان در این مدت به طور کامل و به دور از هیچ حاشیه‌ای در اختیار تیم و کادر فنی بودند.

 

ترک تمرین از سوی عادل غلامی به دلیل نداشتن کنترل رفتار در شرایط بحرانی از سوی این بازیکن انجام شده است و به رغم وجود حسن سابقه و نظم و خوش رفتاری این بازیکن در طول تمرینات، از دید کادر فنی و به ویژه شخص ایگور کولاکوویچ این رفتار عادل غلامی یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی است.

 

عادل غلامی به رغم اینکه تاکنون حاشیه‌ای نداشته است و همیشه به موقع در تمرینات و اردو شرکت کرده است، اما به علت مرتکب شدن این خطای بزرگ از تیم ملی والیبال کنار گذاشته می‌شود.

 

 

منبع: کارگرآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان