//
کدخبر: ۴۳۹۰۷ //

نظر مشترک سرمربی پرسپولیس با سرمربی تیم ملی

سرمربی پرسپولیس می گوید با ترافیک رقابتهای ملی و باشگاهی پرسپولیس هم مثل رئال و چلسی دچار مشکل خواهد شد.

نظر مشترک سرمربی پرسپولیس با سرمربی تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در حالی روز 31 مرداد در عمان بازی رفت خود را مقابل الاهلی انجام می‌دهد که 3 هفته بعد از آن باید در ابوظبی بازی برگشت را انجام بدهد اما در فاصله میان این دو بازی لیگ‌برتر ایران تعطیل است و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به عنوان ملی‌پوش در اختیار تیم‌ملی قرار خواهند گرفت و طبیعی است که شرایط پرسپولیس برای آماده‌سازی جهت انجام بازی برگشت مقابل الاهلی ایده‌آل نباشد.

 

برانکو امروز به خبرنگاران گفت: 3 هفته دور بودن از بازی‌های رسمی برای هیچ تیمی در دنیا خوب نیست از جمله برای رئال و چلسی؛ اما وقتی تقویم فیفا در کار است ما باید بازیکنانمان را به تیم‌ملی بدهیم و معمولا بعد از انجام بازی‌های ملی باشگاه‌هایی که تعداد ملی‌پوشان بیشتری دارند، برای بازسازی فنی خود مشکلات بیشتری نسبت باشگاه‌های دیگر دارند. همانطور که چلسی و رئال مادرید دچار چنین مشکلی هستند پرسپولیس هم همین مساله را خواهد داشت. ما سعی می‌کنیم با بازیکنانی که در تیم‌ملی نیستند کار را پیش ببریم و بعد هم ملی‌پوشان به جمع ما بازخواهند گشت.

 

جالب اینکه این قسمت از حرفهای برانکو دقیقا شبیه به حرفی است که کارلوس کی روش درباره تداخل  برنامه لیگ برتر و تیم ملی و  شدت آن برای پرسپولیس بود .

 

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان