//
کدخبر: ۴۴۲۹۵۰ //

دفاع جانانه از قلعه نویی‌ | ما اجنبی‌پرست هستیم‌ ؛ چطور ۸ سال به کی‌روش فرصت دادید

مهدی امیرآبادی،‌مدافع سابق تیم ملی به حمایت از امیر قلعه‌نویی پرداخت و گفت: چطور ۸ سال به کی‌روش فرصت دادیم و همه جانبه از وی حمایت کردیم؟ همان حمایت‌ها باید از آقای قلعه‌نویی صورت بگیرد.

دفاع جانانه از قلعه نویی‌ | ما اجنبی‌پرست هستیم‌ ؛ چطور ۸ سال به کی‌روش فرصت دادید
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که تیم ملی ایران با دو پیروزی برابر فلسطین و هنگ‌کنگ به دور حذفی مسابقات جام ملت‌ها صعود کرده و فردا هم در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف امارات خواهد رفت، مهدی امیرآبادی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی در سال ۲۰۰۴ بازی‌های آسیایی، در گفت‌گو با خبرنگار ما درباره عملکرد ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی و حمایت از مربی داخلی صحبت کرده است.

او در ابتدا درباره عملکرد تیم ملی در دو بازی گذشته گفت: به نظرم بازی اول در هر تورنمنتی سخت است و بچه‌های تیم ملی بازی برابر فلسطین را با نتیجه‌ای عالی پشت سر گذاشتند و عملکرد درخشانی داشتند اما متاسفانه در بازی دوم همه از عملکرد تیم ملی ناامید شدند و دلیل آن نیز به بازی اول برمی‌گردد که انتظارها را بالا بردند.

او ادامه داد: فوتبال بالا و پایین دارد و یک روز خوب ظاهر می‌شوی و روز دیگر ضعیف و این مسئله در فوتبال امری طبیعی است. متاسفانه در بازی دوم لژیونرهای ما هم در حد و اندازه‌های خودشان نبودند اما به هر ترتیب باید از بازیکنان و کادرفنی حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

دفاع جانانه از قلعه نویی‌ |  ما اجنبی‌پرست هستیم‌ ؛ چطور ۸ سال به کی‌روش فرصت دادید
مهدی امیرآبادی

امیرآبادی در خصوص ترکیب تیم ملی نیز گفت: در رابطه با پست دفاع چپ ترجیح من این است که احسان حاج‌صفی به دلیل تجربه بالاتری که دارد، به‌عنوان صورت ثابت در ترکیب قرار بگیرد. میلاد محمدی هم بازیکن جوان و خوبی است اما تجربه‌ای که احسان به‌عنوان کاپیتان تیم دارد، برای رقابت‌های آسیایی به کمک او می‌آید. عملکرد تیم در بازی از نظری آماری خوب بود و اکثر فاکتورها به نفع ما بود اما عملکرد کلی تیم چنگی به دل نزد.

مدافع سابق تیم ملی در ادامه به حمایت از امیر قلعه‌نویی پرداخت و گفت: چطور ۸ سال به کی‌روش فرصت دادیم و همه جانبه از وی حمایت کردیم؟ همان حمایت‌ها باید از آقای قلعه‌نویی صورت بگیرد. به هر حال ایشان پرافتخارترین مربی داخلی لقب دارند اما متاسفانه ما اجنبی‌پرست هستیم. اگر همین ۶ امتیاز را کی‌روش می‌آورد، همه از او تعریف می‌کردند.

وی در خصوص آینده تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: ما در این تورنمنت نباید منتظر صعود از گروه باشیم، بلکه باید هدف بزرگتر داشته باشیم. هدف نهایی چیزی نیست جز قهرمانی. درست است که صعود ما قطعی شده اما برای بازی برابر امارات باید فقط برای برد به میدان برویم تا به‌عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید به این فکر کند که در مراحل حذفی کدام سمت جدول رقابت‌ها قرار می‌گیرد.

امیرآبادی درباره مدعیان این دوره از جام ملت‌ها گفت: کره جنوبی، ایران، ژاپن و عراق را مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانم و به نظرم این ۴ تیم عملکرد بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داشتند. آرزو می‌کنم با دعای خیر مردم و حمایت از مربی ایرانی به مراحل بالاتر صعود کنیم و بعد از ۴۸ سال به‌عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست یابیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان