//
کدخبر: ۴۴۲۱۸۶ //

محمدی: دل‌ها در این اردوی تیم ملی به هم نزدیک‌تر است/ به‌خاطر شکست فلسطین مغرور نمی‌شویم

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که همدلی ویژه‌ای در جام ملت‌های آسیا بر ملی‌پوشان سایه افکنده است.

محمدی: دل‌ها در این اردوی تیم ملی به هم نزدیک‌تر است/ به‌خاطر شکست فلسطین مغرور نمی‌شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد محمدی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در بازی اول پیروز شدیم. امیدوارم همین روند ادامه یابد تا در بازی‌های بعدی هم موفق باشیم. خیلی مهم است که دیدار اول را در هر تورنمنت به‌خوبی پشت سر بگذاریم و امیدوارم با دعای مردم، همین شرایط را در دیدارهای بعدی داشته باشیم.

وی در مورد فضای حاکم بر اردوی تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: من در چند سال گذشته در تیم ملی حضور داشتم و به نظرم دل‌ها در این اردو خیلی به هم نزدیک‌تر است. امیدوارم مردم دعا کنند تا نتایج خوبی در جام ملت‌های آسیا بگیریم.

مدافع تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که آیا ملی‌پوشان بابت غلبه بر فلسطین باعث مغرور شدن آنها می‌شود یا خیر، عنوان کرد: اینگونه نیست و ما هدف خودمان را می‌دانیم. همه تیم‌ها در جام ملت‌های آسیا کیفیت خوبی دارند و تیم بدی در جهان وجود ندارد. هنوز هنگ‌کنگ را آنالیز نکرده‌ایم، اما می‌دانیم که این تیم بازیکنان خوبی دارد. هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و امیدوارم با همدلی به کارمان ادامه بدهیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

محمدی درباره نیمکت‌نشینی خود در دیدار با فلسطین بیان کرد: مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند و هر بازیکنی که در زمین باشد، دوست دارد دل مردم را شاد کند. بازیکنان نیمکت‌نشین هم بعد از گلزنی ایران،‌ از خوشحالی وارد زمین می‌شوند که نشان می‌دهد تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. امیدوارم به همین روند ادامه بدهیم تا تاریخ‌سازی کنیم. فلسطین تیم سختی به نظر می‌رسید، اما خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم و آنالیز خوبی از این تیم داشتیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۲۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان