//
کدخبر: ۴۳۳۸۸۸ //

نقش کلیدی رونالدو در انتقال هافبک منچستریونایتد به النصر

پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک ماه دیگر شروع می شود و باشگاه های عربستانی هم در نظر دارند که ستارگان فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند.

نقش کلیدی رونالدو در انتقال هافبک منچستریونایتد به النصر
به گزارش فرتاک نیوز،

خوزه فلیکس دیاز خبرنگار مارکا شب گذشته با تلویزیون عربستان گفتگو کرد. وی در مورد تمایل عربستانی ها به خرید ستارگان مختلف نظیر کاسمیرو، موراتا یا مودریچ صحبت کرد. 

دیاز در مورد تمایل باشگاه النصر به خرید کاسمیرو هافبک برزیلی منچستریونایتد گفت:" رونالدو نقش حلقه ارتباطی را خواهد داشت چرا که او کسی بوده که خواستار خرید کاسمیرو از منچستریونایتد شده است."

خبرنگار اسپانیایی در مورد آینده دو هافبک رئال مادرید نیز صحبت کرد:" این بار لوکا مودریچ تصمیم نهایی خود را گرفته است و مقصد او لیگ عربستان خواهد بود و به زودی به تیمی در ریاض ملحق می شود. در حال حاضر رئال مادرید غایبانی در خط هافبک به علت مصدومیت دارد اما در نهایت مودریچ به عربستان خواهد رفت. والورده؟ او تصمیم گرفته که کاپیتان رئال مادرید شود. در تابستان گذشته پیشنهاد شگفت انگیزی از عربستانی ها داشت اما ترجیح داد که بماند."

وی در مورد دو مهاجم سرشناس فوتبال اروپا نیز صحبت کرد :" الوارو موراتا مورد توجه عربستانی ها قرار دارد. او از عربستان و آمریکا پیشنهادهایی دریافت کرده است. دیبالا نیز به حضور در لیگ عربستان نزدیک تر شده چون از حضور در رم راضی نیست و شاید او را به زودی در الاتحاد ببینیم. مارسلو گایاردو هدایت الاتحاد را به عهده گرفته و دوست دارد که ستارگان آرژانتینی را به خدمت بگیرد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان