//
کدخبر: ۴۲۷۵۶۴ //
‌یادداشتی از علی مسعودی

دوران پسا رونالدو ادامه‌ دارد/ منتظرتیم کریس!

ظاهرا داستان سفر رونالدو به ایران هنوز هم ادامه دارد و باید هر روز خبری درباره‌ او بشنویم.

دوران پسا رونالدو ادامه‌ دارد/ منتظرتیم کریس!
به گزارش فرتاک نیوز،

کاروان النصر عربستان چند وقت پیش با ستاره‌ هایی مثل کریستیانو رونالدو به ایران آمدند و خیلی زود به کشورشان برگشتند تا برخلاف لیگ خفته ایران بازی‌های باشگاهی را پیگیری کنند. حضور یک ابر ستاره ای مثل رونالدو در ایران آنقدر بازتاب و هیجان داشته که حتی پس از خروج چند هفته‌ ای هنوز هم در اکثر رسانه ها از او حرف می زنند و ماجراهای عجیبی نیز پدیدار می شود.

چه بخواهیم و چه نخواهیم باید قبول کنیم در حال حاضر رونالدو دو بازیکن محبوب فوتبال نسل جدید است و نمی شود از کنار این فوتبالیست به راحتی‌ گذشت. فوتبالیستی که حضورش در باشگاه النصر باعث شد همین‌ تیم‌ نچندان مطرح  الان محبوب‌ترین تیم جهان شود و‌ در نظر سنجی ( دیفنسا سنترال در برنامه تیک تاک) با ۵۶۸ میلیون نفر بازدید تیم اول دنیا به خود اختصاص دهد! این محبوبیت نه یک روزه برای رونالدو به دست آمده، نه دو روزه؛ بلکه بیش از ۲۰ سال تلاش و کوشش به دست آمده است. وقتی بازیکنی بیش از ۷۰۰ میلیون نفر دنبال‌ کننده داشته‌ باشد باید هم پا به هر کشوری می گذارد آن کشور را تحت تاثیر خبرهایش قرار دهد و بازتاب داشته باشد. قطعا رونالدو آنقدر محبوبیت دارد که وقتی با ایران هم می آید بازتاب جهانی‌ به خود می‌گیرد و همه خبرهای ورزشی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را به سمت خودش می‌کشاند و حتی سفر رئیس جمهور را به کشور آمریکا محو می کند و همه از ورود رونالدو به ایران حرف می زنند تا ورود رئیس جمهور به نیویورک!

حضور این چهره ورزشی‌ در ایران آنقدر ارزشمند است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشگاه خودش را در بازی حساس رها کند و شبانه‌ روز به دنبال عکس گرفتن با رونالدو باشد. ورود او آنقدر ارزشمند است که فدارسیون فوتبال پس از سالها وی ای آر اجاره‌ای را به ایران بیاورد تا حفظ آبرو کند.

 حضور او آنقدر ارزشمند است که شبانه مسیر حرکتی اتوبوس رونالدو را در استادیوم آزادی آسفالت کنند. مسیری که سالها بازیکنان و مربیان ایرانی در آن رفت و آمد کرده بودند ولی برای مسئوولان مهم نبود که آیا نیاز است چاله و چوله ها را پر کنند یا نکنند؟! ورود رونالدو آنقدر ارزشمند بود که خیلی ها به هر دری زدند تا او را حتی از پشت شیشه های اتوبوس ببینند. حضور رونالدو به ایران آنقدر ارزشمند بود که در بهترین هتل ایران مجسمه اش را بسازند. حضور رونالدو در ایران آنقدر مهم بوده که خیلی ها با شایعه پراکنی ( شلاق خوردن رونالدو ) بخواهند به دنبال مطرح شدن باشند. خلاصه اینکه، کی داستان سفر ابر ستاره فوتبال به پایان خواهد رسید، باید حالا حالاها منتظر ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان