//
کدخبر: ۴۳۱۴۷۸ //

آل‌کثیر: درباره حواشی چیزی نمی‌دانم/ از خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از دبل مقابل آلمالیق ازبکستان از خانواده خود عذرخواهی کرد.

آل‌کثیر: درباره حواشی چیزی نمی‌دانم/ از خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم

عیسی آل‌کثیر بعد از پیروزی سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به بچه‌ها و هواداران‌مان تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کردم 9 گل به ثمر برسانیم. از هواداران تشکر می‌کنم با اینکه میزبان بودیم ولی در شهر خودمان نبودیم و در تهران بازی را برگزار کردیم.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سوال که پیروزی پُرگل مقابل نماینده ازبکستان آیا خط و نشانی پیش از بازی پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر است، گفت: سوال بعدی لطفاً.

آل‌کثیر درباره نتایج دو هفته اخیر سپاهان و فشار روی بازیکنان گفت: فشاری روی بازیکن نیست و ما کار خودمان را می کردیم. بازیکن موظف است بازی کند و دنبال برد تیمش باشد.  در فوتبال بعضی وقت‌ها است که بازی‌ها را می‌بازید.

وی در  مورد افزایش حواشی سپاهان در فصل بیست و سوم لیگ برتر، عنوان کرد: من که نمی‌دانم. به عنوان بازیکن وظیفه‌ام تمرین کردن و حضور در مسابقات است.

بازیکن سپاهان گفت: اتفاقی برای خانواده‌ام افتاده بود. من نتوانستم نزد آنها بروم. بعد از چند روز قضیه را شنیدم. همین جا از آنها عذرخواهی و گل‌هایم را تقدیم آنها می‌کنم.  بعضی روزها  اتفاقاتی برای فوتبالیست‌ها می‌افتد که  دور از خانواده هستند و باید مسائل‌شان را درون خودشان بریزند.  دو گلی که در بازی امشب به ثمر رساندم  را تقدیم آنها می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان