//
کدخبر: ۴۱۱۸۱۸ //
سرباز ارتش سرخ بودم اما...

عیسی علیه ادعای درویش و پرسپولیس (عکس)

عیسی آل‌کثیر بعد از واکنش تند هواداران پرسپولیس به جدایی او، سرانجام با انتشار یک استوری به این انتقال واکنش نشان داد.

عیسی علیه ادعای درویش و پرسپولیس (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی آل‌کثیر که پس از یک سال دوری از فوتبال به دلیل پارگی رباط صلیبی، در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی در ترکیب سرخپوشان داشت و موفق شد 5 گل به ثمر برساند و با گلزنی در شهرآورد، بردی بزرگ را به پرسپولیس هدیه دهد، با رد پیشنهاد تمدید قرمزها و انتقال به سپاهان، تعجب بسیاری را برانگیخت.

جدایی او از پرسپولیس و حضور در تیم رقیب، واکنش تند هواداران پرپسولیس را به دنبال داشت تا عیسی حدود 200 هزار نفر از دنبال‌کنندگان خود در اینستاگرام را از دست بدهد. با این حال از سوی دیگر هواداران سپاهان از جذب چنین بازیکنی راضی به نظر می‌رسیدند.

عیسی سرانجام برای اولین بار پس از این تصمیم در اینستاگرام خود یک استوری را منتشر کرد و در حالی اولین حرف‌های خود در مورد این انتقال را نوشت که از پسوند «کبیر» برای تیم پرسپولیس استفاده کرد و هواداران سپاهان را «پرشور» خواند تا نشان دهد همچنان نسبت به گذشته خود علاقه جالبی دارد.

عیسی آل کثیر

در ادامه این استوری آمده: «از اینکه سرباز ارتش سرخ بودم خیلی خوشحالم. امیدوارم ذره‌ای دل هواداران را شاد کرده باشم.» او همچنین به هواداران پرسپولیس وعده داده که در روزهای آینده برای آنها شفاف‌سازی خواهد کرد.

این جمله در حالی از زبان عیسی بیرون آمده که مدیران پرسپولیس صراحتا می‌گویند آل‌کثیر سقف قرارداد قرمزها را رد کرده و به تیم سپاهان ملحق شده است.

مهاجم جدید سپاهان استوری خود را به این شکل ادامه داده است: «از امروز عهدی که با خدای خود و تیم بزرگ سپاهان بستم، با جان و دل می‌پذیرم و تا آخرین نفس می‌جنگم. انشالله با حمایت شما هواداران بهترین‌ها رو می‌سازیم.»

به نظر می‌رسد عکس پس‌زمینه این استوری هم مربوط به حضور این بازیکن در تیم پرسپولیس باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان