//
کدخبر: ۴۱۱۱۹۳ //

جدایی مرد دیدارهای بزرگ؛ عیسی، دهمین انتقال مستقیم از پرسپولیس به سپاهان

عیسی آل‌کثیر دهمین بازیکنی است که در لیگ برتر به صورت مستقیم از پرسپولیس به سپاهان منقل می‌شود.

جدایی مرد دیدارهای بزرگ؛ عیسی، دهمین انتقال مستقیم از پرسپولیس به سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

عیسی آل‌کثیر، مهاجم فصول اخیر پرسپولیس ، پس از پایان قرارداد خود به سپاهان اصفهان رفت. این بازیکن در مدت حضور خود در پرسپولیس گل‌های حساس و سرنوشت‌سازی برای پرسپولیس زد ولی به دلایل مختلف نظیر محرومیت و مصدومیت مقاطع زیادی از فصل را از دست داد.

ماشین گلزنی عیسی در روزهای حساس

عیسی آل‌کثیر در 3 فصل بازی در پرسپولیس موفق به زدن 19 گل در تمام رقابت‌ها شد که آمار چندان بالایی برای یک مهاجم به شمار نمی‌آید ولی وجه تمایز این بازیکن گلزنی در بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز بود. پس از جدایی علی علیپور، یحیی گل‌محمدی اقدام به جذب عیسی آل‌کثیر از صنعت‌نفت آبادان برای لیگ بیستم و ادامه لیگ قهرمانان آسیا 2020 کرد. این بازیکن در همان ابتدا خوش درخشید و گل‌های حساس و تعیین‌کننده‌ای در مسیر فینالیست شدن پرسپولیس به ثمر رساند. آل‌کثیر با گل دقایق پایانی خود باعث حذف السد پرستاره شد. آل‌کثیر هر 2 گل پرسپولیس را در مرحله بعد مقابل پاختاکور ازبکستان به ثمر رساند. 

آل‌کثیر زننده تک گل پرسپولیس در بازی سوپرجام مقابل تراکتور بود. این بازیکن در دربی همیشه با انگیزه مضاعف ظاهر می‌شد. 2 پیروزی اخیر پرسپولیس در دربی در لیگ با تنها گل آل‌کثیر بود. پرسپولیس در لیگ‌های بیستم و بیست‌ودوم با گلزنی این مهاجم جنوبی به برتری دست یافت.

حضور 50 درصدی آل‌کثیر، عیسی مرد همیشه محروم و مصدوم

آنچه که باعث کم شدن آمار گلزنی عیسی شد، غیبت‌های طولانی مدت این بازیکن به دلیل محرومیت و مصدومیت بود. آل‌کثیر پس از گلزنی در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر پاختاکور، شادی گلی انجام داد که به زعم کنفدراسیون فوتبال آسیا نژادپرستانه تلقی شد و این بازیکن 6 ماه به دلیل محرومیت دور از میادین بود و پرسپولیس بازی نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل محرومیت از دست داد. 

آل‌کثیر اوسط لیگ بیستم به میادین بازگشت و تا میانه‌های لیگ بیست‌ویکم برای پرسپولیس بازی کرد تا به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به حضور در ادامه فصل نشد. در شرایطی که این بازیکن باید برای بهبود مصدومیت مورد عمل جراحی قرار می‌گرفت، در این مورد تعلل کرد تا شروع لیگ بیست‌ودوم را هم از دست بدهد. با آغاز نیم‌فصل دوم، پرسپولیس که از کمبود مهاجم رنج می‌برد دل با آل‌کثیر بست. این بازیکن در دیدارهای آخر فصل پرسپولیس که منجر به بردهای پیاپی این تیم شد، به ترکیب اصلی راه یافت و نقش مهمی در قهرمانی‌های پرسپولیس ایفا کرد. آل‌کثیر از 119 بازی در سه فصل نیمی از بازی‌ها را از دست داد و تنها در 59 بازی به میدان رفت.

آل‌کثیر در نقش رامین و شهریار

عیسی آل‌کثیر دهمین بازیکنی است که در لیگ برتر از پرسپولیس به صورت مستقیم به سپاهان منتقل می‌شود. قبل از عیسی، رامین رضاییان آخر بازیکنی بود که فصل گذشته به طور مستقیم از پرسپولیس به سپاهان پیوست. شهریار مغانلو هم در لیگ بیست‌ویکم از پرسپولیس به سپاهان آمد. در طول تاریخ چند بازیکن دیگر هم از پرسپولیس، سپاهانی شدند. ابراهیم توره، الونگ الونگ، رحمان احمدی، شایان مصلح، شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری و مهرداد میناوند دیگر پرسپولیسی‌هایی هستند که به اصفهان رفتند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان