//
کدخبر: ۴۱۳۹۶۷ //

قیمت‌گذاری نجومی و تکذیبیه‌ای که از راه رسید؛ عیسیِ ۷۰ میلیاردی؟

ادعای اسطوره باشگاه پرسپولیس درباره رقم قرارداد عیسی آل‌کثیر تکذیب شد.

قیمت‌گذاری نجومی و تکذیبیه‌ای که از راه رسید؛ عیسیِ 70 میلیاردی؟

 بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود؛ البته که با شروع لیگ بیست‌وسوم، تیم‌ها همچنان مجاز به فعالیت در بازار تابستانه هستند و طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی مسئولان سازمان لیگ، قرار است پنجره نقل‌وانتقالات روز هشتم شهریورماه بسته شود. یکی از اتفاقات جنجالی بازار تابستانه، رشد چشمگیر ارقام قرارداد بازیکنان ایرانی بود که در روزهای گذشته خبرهای ضدونقیضی درباره آن مطرح شد.

علیرضا بیرانوند که یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های بازار تابستانه بود، در آستانه توافقی 100 میلیاردی با استقلالی‌ها بود اما در نهایت او در جمع سرخ‌پوشان پایتخت ماندنی شد. البته که مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند که با حدود یک‌ششم مبلغی که گفته می‌شد قرار است بیرانوند به استقلال برود، او در جمع بازیکنان پرسپولیس باقی مانده است! بیشترین شایعه و گمانه‌زنی‌ها درباره ارقام قرارداد بازیکنان سپاهان بود و بعد از جذب ستاره‌های نامدار توسط سپاهانی‌ها، شایعات مختلفی در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شد.

عیسی آل‌کثیر که در نقل‌وانتقالات تابستانه، انتقالی جنجالی را رقم زد و با جدایی از پرسپولیس به سپاهان پیوست، یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات بود؛ به‌طوری‌که گفته می‌شود او پیشنهاد تمدید قراردادش با پرسپولیس را با رقم 15 میلیارد تومان رد کرده و به سراغ پذیرش پیشنهاد چند برابری سپاهانی‌ها رفته است. البته که در این زمینه، به مانند شایعاتی که درباره رقم پیشنهادی استقلالی‌ها به بیرانوند مطرح بود، هنوز سند و مدرکی منتشر نشده و مدیران باشگاه اصفهانی هم به‎‌شدت اخبار ضدونقیض مرتبط با قرارداد آل‌کثیر را تکذیب می‌کنند.

از اصرار پروین تا انکار سپاهانی‌ها

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس روز گذشته در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس، علیه تصمیمات مدیران فدراسیون فوتبال در زمینه مدیریت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و نسبت به تعیین سقف بودجه گلایه کرد. جالب آنکه پروین در اظهارات خود نسبت به رقم قرارداد عیسی آل‌کثیر هم موضع گرفت و رقمی نجومی را درباره مبلغ موردتوافق مهاجم جنوبی با باشگاه سپاهان مطرح کرد که در نوع خود جالب‌توجه بود. علی پروین در شرایطی رقم 70 میلیاردی را برای قرارداد عیسی آل‌کثیر مطرح کرد که بر صحت گفته خود هم مطمئن بود!

پروین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و رقم قرارداد عیسی آل‌کثیر با سپاهان توضیح داد: «مثلا همین قانون سقف قرارداد! شما فکر می‌کنید باشگاهی آن را رعایت می‌کند؟ کاری کردند تا دوباره همه بخواهند دور بزنند و پول زیرمیزی رواج پیدا کند. عیسی با چقدر سپاهان رفته و از پرسپولیس گذشت؟ می‌دانید؟ هفتاد میلیارد برای دو فصل!»

محمدصادق میرصالحیان که در نقش مدیرروابط عمومی باشگاه سپاهان فعالیت دارد و در روزهای گذشته بارها نسبت به شایعات نقل‌وانتقالاتی واکنش نشان داده، ساعتی بعد از اظهارات علی پروین، علیه اسطوره پرسپولیس توییتی را منتشر کرده و ضمن تکذیب اظهارات او گفت: «آقای پروین! شما یکی از افراد شناخته‌شده و صاحب‌نام در فوتبال کشور هستید. از شما انتظار می‌رود فریب دروغگوها را نخورید».

پروین بعد از موضع‌گیری مسئولان باشگاه سپاهان، در صفحه شخصی خود اظهارات روز گذشته خود را تصحیح کرد و با حمایت از عیسی آل‌کثیر، پیامی جالب‌توجه را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و حواشی به‌وجود آمده را ناشی از سوتفاهم دانست!

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان