//
کدخبر: ۴۲۶۲۱۹ //

دابو هم رسید، سپاهان کامل شد

پس از حل مشکل عیسی آل‌کثیر در فاصله چند ساعت مانده تا دیدار سپاهان برابر صنعت نفت، دابو هم سرانجام به فهرست سپاهان اضافه شد.

دابو هم رسید، سپاهان کامل شد
به گزارش فرتاک نیوز،

یک روز پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر بود که خبر عدم صدور کارت دو بازیکن سپاهانی توسط منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال منتشر شد؛ دو بازیکنی که در ادامه مشخص شد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو خرید فصل جدید ژوزه مورایس برای تقویت بخش میانی و هجومی سپاهان هستند.

در این بین و در حالی که سپاهانی‌‎ها در تلاش برای حل مشکل عیسی و دابو و صدور کارت بازی این دو بازیکن برای اضافه شدن به فهرست تیم بودند، حکم سنگین کمیته انضباطی علیه سپاهان سبب شد تا فرآیند اضافه شدن این دو به تاخیر بیفتد.

سرانجام پس از چند هفته از حکم کمیته انضباطی، مسئولان باشگاه سپاهان این فرصت را پیدا کردند تا با برایان دابو و عیسی آل‌کثیر برای اصلاح قراردادهایشان به توافق برسند. مشکل عیسی ساعاتی پیش از مصاف برابر الاتحاد رفع شد که البته این بازی برگزار نشد تا مهاجم سابق پرسپولیس همچنان در انتظار اولین بازی رسمی برای سپاهان باشد.

چند روز پس از مصاف برابر الاتحاد و در شرایطی که سپاهان از ساعاتی دیگر باید در ورزشگاه نقش جهان از صنعت نفت میزبانی کند، خبر صدور کارت بازی برایان دابو هم منتشر شد تا حالا برای اولین مرتبه طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر مورایس تمامی بازیکنان تیمش ( به استثنای مصدومان) را در اختیار داشته باشد.

سپاهان تا پیش از مصاف برابر صنعت نفت، در 4 مسابقه لیگ برتر و یک مسابقه آسیایی به میدان رفته است و به نظر می‌رسد هفته هفتم و دیدار برابر شاگردان ویسی جایی باشد که سرانجام شاهد ثبت اولین بازی رسمی عیسی و دابو خواهیم بود.

سپاهان که با کسر 4 امتیاز در حال حاضر با 8 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد، امیدوار است با پیروزی مقابل طلایی پوشان آبادانی به شرایط خود در جدول رده بندی سر و سامان ببخشد. البته آنها امیدوارند که در آینده با حکم کمیته استیناف 4 امتیازی که از آنها کسر شده نیز در جدول به حساب آنها بازگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان