//
کدخبر: ۴۲۷۲۰۵ //

روزگار سخت یک ملی‌پوش در اردو(عکس)

مدافع چپ تیم ملی ایران کار سختی برای گرفتن جای کاپیتان دارد.

روزگار سخت یک ملی‌پوش در اردو(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار متوالی با حضور دو مدافع چپ مشابه از تیم آ. ا. ک یونان برگزار می شود و احسان حاج‌صفی مثل همیشه در فهرست امیر قلعه‌نویی قرار گرفته و میلاد محمدی نیز بازهم نامش را در فهرست می بیند ولی کار سختی برای رقابت با کاپیتان تیم برای رسیدن به ترکیب دارد.

میلاد محمدی که در آ. ا. ک آتن پشت سر احسان حاج صفی مانده و شانس بازی کمتری نسبت به او دارد، حالا در تیم ملی ایران نیز چنین وضعیتی را تجربه می کند و البته به خوبی می داند که شرایط سختی برای حفظ این جایگاه دارد و رقبای آماده و سرحال لیگ برتری او ازجمله میلاد زکی‌پور و حتی وحید امیری ممکن است جایگاه او را بگیرند.

محمدی که پس از جام جهانی 2022 فقط یکبار به اردوی تیم ملی در شهریورماه دعوت شد و در دیدار تدارکاتی مقابل آنگولا در ترکیب قرار گرفت، بازهم در فهرست جدید قرار گرفته و این فرصت را دارد تا برابر اردن و عراق یا قطر به میدان برود ولی البته باید احسان حاج صفی را برای رسیدن به ترکیب کنار بزند.

این مدافع چپ که در فصل جاری سوپر لیگ یونان سه بار برای آ. ا. ک آتن به میدان رفته، مثل باشگاه یونانی، در تیم ملی نیز احسان حاج صفی را مقابل خود برای رسیدن به ترکیب می بیند که بعید است فعلا تبدیل به گزینه اول امیر قلعه نویی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان