//
کدخبر: ۲۰۱۳۲۷ //

قبل از رفتنم دوست داشتم دعوت شوم!

زننده تک‌گل تیم ملی در دیدار تدارکاتی مقابل امید اعتقاد دارد فرصت کافی برای تمرین وجود نداشت و به همین دلیل چندان آماده نبودند.

 قبل از رفتنم دوست داشتم دعوت شوم!
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد محمدی مهاجم تیم ملی که تک‌گل تیم ملی را در این بازی به ثمر رسانده در پایان بازی در ارتباط با این دیدار گفت: «ما در این بازی تمام تلاشمان را کردیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و امیدوارم مربیان تیم ملی هم از این بازی به نتایج خوبی دست آورده باشند.»

 میلاد محمدی که در این فصل در باشگاه‌های پرتغال به میدان می‌رود درباره سؤال ازمهراد محمدی افزود: «اینجا تیم ملی است و ترجیح می‌دهم در حال حاضر در خصوص باشگاه‌ها صحبت نکنم. اما خودم روز شنبه به پرتغال می‌روم.»

 محمدی در ادامه راجع به کار با ویلموتس گفت: «این اردوی اول من با آقای ویلموتس است و در این اردو حس کردم که ایشان علاقه زیادی به بازی هجومی دارد. و امیدوارم که تیم ملی از این به بعد طوری بازی کند که رضایت خاطر مردم هم جلب شود.»

او در درباره اینکه تیم امید ازتیم ملی بزرگ‌سالان بهتر بازی کرد بیان کرد: «آن‌ها خیلی وقت است که باهم تمرین می‌کنند درحالی‌که بازیکنان ما تنها سه روز است که در کنار هم هستند. ضمن اینکه آن‌ها ازلحاظ بدنی هم از ما در شرایط بهتری بسر می‌برند.»

 مهاجم اسبق سپاهان درباره اینکه خیلی وقت است که دوست دارد به تیم ملی دعوت شود خاطرنشان کرد: «بله خدا رو شکر که در این اردو به تیم ملی دعوت شدم. من خیلی دوست داشتم قبل از رفتن به پرتغال لااقل یک‌بار در اردوی تیم ملی دعوت شوم و جو حاکم براین اردو را لمس کنم.»

او در پایان با اشاره به این دیدار گفت: «بازی خوبی بود و همان‌طور که گفتم بدن آن‌ها آماده‌تر بود و این سه روزی که تمرین داشتیم برای بعضی از بازیکنان ما که هنوز تیمشان مشخص نشده است شروع تمرینات محسوب می‌شد.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان