//
کدخبر: ۴۲۶۴۱۳ //
محمدی: از انتخاب ذوب‌آهن راضی‌ام

نتایج استقلال سرنوشت فوتبالی مرا عوض کرد/ روزی سختی را پشت سر گذاشتم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به دوران حضورش در استقلال اشاره کرد و گفت که نتایج این تیم سرنوشت فوتبالی او را عوض کرده است.

نتایج استقلال سرنوشت فوتبالی مرا عوض کرد/ روزی سختی را پشت سر گذاشتم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد محمدی درباره پیروزی تیمش برابر شمس آذر اظهار داشت: ما در تمرینات روی این موضوع کار کرده بودیم که چطور مقابل شمس آذر به گل برسیم و در جلسات تئوری هم وقت گذاشتیم و خوشبختانه با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان سه امتیازی مهم را کسب کردیم. باید از هوادارانی که از اصفهان برای تشویق ما به قزوین آمده بودند، تشکر کنم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان راجع به زدن دو گل در این بازی و حضورش در کورس مدعیان آقای گلی گفت: خوشحالم که توانستم برای تیمم دو گل زده و زحمات بچه‌ها را به ثمر برسانم. واقعیت دوست داشتم، سومین گل را هم بزنم و هت‌تریک کنم، اما قسمت نشد. البته برای من ابتدا موفقیت تیم و کسب سه امتیاز مهم است، بعد از آن اگر فرصتی ایجاد شود، درباره گلزنی خودم فکر کنم. ذهنیت خودم این است که اگر شرایط اجازه بدهد برای آقای گلی تلاش کنم، اما اولویت موفقیت باشگاه است.

وی در ادامه در مورد حضورش در استقلال در زمان مربیگری علیرضا منصوریان یادآور شد: منصوریان من را در لیگ دسته دوم دیده بود و در آخرین فصلی که ایشان در استقلال بود، به این تیم رفتم. متأسفانه در آن زمان استقلال نتایج مطلوبی نگرفت و منصوریان هم به من گفت که اگر بازی کنم ممکن است خودم خراب شوم. اگر در آن مقطع زمانی استقلال نتیجه می‌گرفت شاید سرنوشت فوتبالی من عوض می‌شد، ولی در نهایت منصوریان جدا شد و من فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتم.

محمدی در پایان تصریح کرد: شفر از من در تمرینات در پست دفاع میانی استفاده می‌کرد. بارها به او گفتم پست من مهاجم و وینگر است، اما اصرار داشت که در دفاع بازی کنم. متأسفانه در آن زمان از لحاظ فوتبالی ضرر کردم و این باعث شد تا دو سه سال به لیگ دسته اول بروم و در نهایت با هوادار به لیگ برتر برگشتم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین در مورد جدایی‌اش از هوادار اظهار داشت: سه سال عضو هوادار بودم. سال‌های ورزشی خوبی در این تیم داشتم و به آن وابسته بودم. خیلی‌ها می‌گفتند شاید بعد از تغییر تیم، سال خوبی را تجربه نکنم، اما من عاشق چالش فوتبالی هستم و دوست دارم این چالش‌ها را بیشتر تجربه کنم. در حال حاضر به شدت از شرایطم راضی بوده و شاد و سرحال هستم. من در چالش‌ها دنبال پیشرفت هستم.

وی با اشاره به مصدومیت آرش قادری و واکنش ذوب‌آهنی‌ها، گفت: اعضای تیم با هم قرار گذاشتند که در هر بازی که نتیجه خوبی داشتیم، به هم‌تیمی خوب‌مان آرش قادری تقدیم و ثابت کنیم بعد از مصدومیت، کنار هم‌تیمی‌مان هستیم. به هر حال ما فوتبالیست‌ها روزهای خوب و بدی را تجربه می‌کنیم. آرش در روزهای سختی قرار گرفته است و امیدواریم این دوران هر چه زودتر برایش تمام شود.

محمدی در پایان راجع به تعطیلات لیگ برتر به تسنیم گفت: در تعطیلی لیگ، همه تیم‌ها و بازیکنان دچار مشکل شدند، چرا که بازیکنان باید بدن خود را حفظ کنند و مربیان هم باید تمریناتی تدارک ببینند که کارشان سخت می‌شود. واقعاً سخت است که بازیکنان در تعطیلات طولانی مدت بدنی و ذهنی آماده باشند. امیدوارم هرچه که به صلاح است برای بازیکنان و لیگ برترمان اتفاق بیفتد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان