//
کدخبر: ۴۱۸۸۴۱ //

ربیعی: خیلی بابرنامه بازی کردیم

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

ربیعی: خیلی بابرنامه بازی کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا به تیم پرسپولیس و دوست خوبم گل‌محمدی خسته‌نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود. به بازیکنان تیم خودم هم آفرین و دست مریزاد می‌گویم. فکر می کنم در طول مسابقه خیلی با برنامه عمل کردیم. شاید اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیش از یک گل به ثمر برسانیم.

وی در ادامه افزود: در زمان گل پرسپولیس من مشغول صحبت با دو بازیکن تعویضی‌مان بودم، اما دوستانی که صحنه را دیدند گمانه‌زنی‌شان برای آفساید است. اگر این گل آفساید بوده باشد و با توجه به اینکه به اذعان برخی از کارشناسان پنالتی سپاهان در بازی قبلی نادرست بوده است، باید بگویم که نگاه‌ها به تیم جوان ذوب‌آهن باید کمی منصفانه‌تر باشد. من حرفی نمی‌زنم که مرا محروم کنند، اما اگر در این دو بازی که خیلی خوب و باانرژی بازی کردیم، اشتباهات داوری صورت گرفته، حق تیم جوان ما ضایع شده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به طرح این موضوع که تیمش هم با چاشنی شانس دروازه پرسپولیس را گشوده است، یادآور شد: در بازی این اتفاقات می‌افتد. پرسپولیس تیم بزرگی است که هفت هشت ملی‌پوش دارد، اما تیم من تیم جوانی است و امروز دستم روی نیمکت خالی بود. اگر می‌توانستیم انرژی را به تیم بیاوریم قطعاً می‌توانستیم بازی را نگه داریم و در دقایق آخر گل نخوریم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و به مرور زمان این را نشان خواهد داد.

ربیعی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: به هر حال بازیکنانی که به زمین آمدند جوان هستند و باید تجربه را در بازی‌های بزرگ به دست بیاورند. میانگین سنی تیم ما جوان است، ولی به هر حال می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در واکنش به سؤالی درباره اینکه اولین تیمی است که در سال 1402 از پرسپولیس امتیاز گرفته است، گفت: بارها گفتم، پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم‌های بزرگی هستند. این تیم بازیکنان بی‌شمار ملی‌پوش دارد. فصل گذشته قهرمان هر دو جام شده است. با کمترین تغییرات هم در فصل جاری شرکت و بازیکنان ملی‌پوش مثل کنعانی و زاهدی را اضافه کرده است. به هر حال پرسپولیس تیم خوبی است، اما من می‌ترسم اینجا حرف بزنم محرومم کنند. من صحنه را دیدم؛ گل پرسپولیس آفساید بود. این نظر شخصی من است؛ من را محروم نکنید وظیفه دارم از تیمم حمایت کنم. به همین بسنده می‌کنم. مدیریت محترم باشگاه ذوب‌آهن! هفته گذشته به اذعان کارشناسان پنالتی غلط علیه تیم ما گرفته شده است. مدیریت محترم باشگاه ذوب‌آهن! امروز به غلط روی آفساید گل خوردیم. مدیریت محترم باشگاه ذوب‌آهن اصفهان! از این عملکرد قابل تحسین تیم‌تان دفاع کنید!

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان