//
کدخبر: ۴۱۸۶۴۸ //

ربیعی: هرچه جلوتر می‌رویم ذوب‌آهن بهتر می‌شود/ پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن وعده داد که تیمش در آینده بازده و عملکرد بهتری خواهد داشت.


ربیعی: هرچه جلوتر می‌رویم ذوب‌آهن بهتر می‌شود/ پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر در خصوص پتانسیل این تیم در فصل جدید گفت: در مس رفسنجان جوان‌های خوبی رشد کردند و چند بازیکن احیا شدند. ذوب آهن طبق آمار تیم جوانتری است، مثلا در دو بازی گذشته مقابل ملوان و سپاهان از چند بازیکن زیر ۲۱ سال استفاده کردیم. این به مرور زمان آورده خواهد داشت. باید صبوری کرد و فضا را برای آنها مهیا کرد. فکر می‌کنم ذوب‌آهن هر چه جلوتر برود از نظر راندمان و عملکرد شرایط بهتری خواهد داشت.

وی در ادامه در خصوص پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. از لحاظ استعداد کاملا حفظ شده است. چند بازیکن خوب دیگر مثل کنعانی‌زادگان و زاهدی هم به این تیم اضافه شده‌اند. همیشه ثبات بهبود بخش است‌. پرسپولیس هم شاخص نتیجه و هم ثبات را دارد. به هر حال تیم از لحاظ تاکتیکی، آشنایی و هماهنگی، شناخت مربی و بازیکن هارمونی دارد. این را می‌گویم وقتی کار جدید را برمی‌دارید نمی‌شود در کوتاه مدت نتیجه شگفتی را داشت. فوتبال یک پروژه دورانی تکراری است. تمرین آنالیز، ترمیم آنالیز، تمرین تکرار؛ اینها چرخه فنی است. چرخه نظم و روانی هم هست تا کار به مرور بهتر شود. تجربیات مربیگری سال به سال اتفاق می‌افتد. در رفسنجان سال به سال، تیم بهتر شد. مربی نباید در کوتاه مدت قضاوت‌ شود زمان بدهید تا فرآیند را طی کند.

وی در ادامه درباره بازیکنانش گفت: زمانی مربی درخواست‌هایی دارد که در حد باشگاه نیست. در حد بودجه باید ستاره‌ها را جذب کرد. با بودجه‌ای که داشتیم جذب لیست ابتدایی من امکان‌پذیر نشد. مدیریت قدیم و جدید تلاش کردند و تا حدودی سعی کردیم مقداری انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان