//
کدخبر: ۴۲۳۱۲۹ //

کرمانی مقدم: جذب بازیکن بدون تأیید سرمربی خنده‌دار است/ زاهدی هرچه سریع‌تر باید خودش را نشان دهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، اقدام مدیران این باشگاه در جذب مهاجم سوئدی غیرحرفه‌ای بوده است.

کرمانی مقدم: جذب بازیکن بدون تأیید سرمربی خنده‌دار است/ زاهدی هرچه سریع‌تر باید خودش را نشان دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی کرمانی مقدم  درباره تقابل پرسپولیس با تیم پرستاره النصر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ستاره‌ها در زمین مسابقه تأثیرگذار هستند، ولی به نظر من تیم بودن از هر چیزی مهم‌تر است. بازیکنان پرسپولیس چند سال است که کنار هم بازی می‌کنند و این تیم هیچ وقت روی یک نفر سرمایه‌گذاری نکرده است. پرسپولیس نسبت به النصر تیم بهتری است و امیدوارم در این بازی نتیجه خوبی بگیرد.

وی با اشاره به غیبت هواداران در ورزشگاه تأکید کرد: تماشاگران پرسپولیس همیشه نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم داشته‌اند و دارند. فکر می‌کنم غیبت هواداران در نهایت به ضرر پرسپولیس تمام خواهد شد.

کرمانی مقدم در مورد جذب مهاجم سوئدی و اینکه یحیی گل‌محمدی نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده است، گفت: بدون شک جذب مهاجم بدون تأیید سرمربی خنده‌دار است و اقدام باشگاه در این زمینه کاملاً غیرحرفه‌ای بود. به قول فرشاد پیوس این مهاجم مثل هندوانه در بسته است و باید ببینیم چه شرایطی در پرسپولیس خواهد داشت. ظاهراً این بازیکن در دو سه سال اخیر شرایط خوبی نداشته است، ولی امیدوارم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد. اگر این مهاجم سوئدی آماده باشد و در خط حمله گل بزند، بدون شک پرسپولیس امسال هم شانس اول قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادهایی که از شهاب زاهدی صورت گرفته است هم تصریح کرد: من معتقدم او هرچه سریع‌تر باید خودش را نشان دهد. اگر قرار باشد مهاجم گل نزند و تیم امتیاز از دست بدهد، قطعاً کار سخت‌تر خواهد شد. اگر زاهدی خودش را نشان ندهد حتماً در بازی‌های بعدی شرایط سخت‌تری را تجربه خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۱۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان