//
کدخبر: ۴۰۴۱۴۲ //

خداحافظی احساسی ستاره قرمزها اشک یک زن را هم درآورد/ آنچه به دست آوردیم را در خواب هم نمی‌دیدم

روبرتو فیرمینو ستاره لیورپول با متنی احساسی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی ستاره قرمزها اشک یک زن را هم درآورد/ آنچه به دست آوردیم را در خواب هم نمی‌دیدم
به گزارش فرتاک نیوز،

روبرتو فیرمینو سال ۲۰۱۵ از هوفنهایم به لیورپول پیوست، به عنوان یک بازیکن ناشناخته در نظر گرفته می‌شد اما او طی سال‌ها موفق شد یک بازیکن فراموش نشدنی در تاریخ این باشگاه شود.

مهاجم برزیلی در ۳۶۲ بازی ۱۱۱ گل برای این باشگاه به ثمر رساند و پس از آخرین بازی او در آنفیلد در ماه گذشته مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفت. فیرمینو در رختکن نیز بازیکن بسیار محبوبی بود و اکنون ویدئویی از صحبت‌‎های خداحافظی با هم‌تیمی‌هایش منتشر کرده که باعث اشک لاریسا، همسرش شد.

فیرمینو در حالی که در مقابل هم‌تیمی‌ها و عزیزانش روی صحنه می‌رفت، گفت: «هشت سال حضور در لیورپول برای من و خانواده من تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد. طبیعتاً وقتی هشت سال پیش از آلمان به اینجا رسیدم، قبلاً درباره باشگاه لیورپول می‌دانستم. و با این حال، هیچ ایده‌ای نداشتم... نمی‌دانستم چقدر شور و اشتیاق در باشگاه وجود دارد. و این باشگاه چه نقش بزرگ و عظیمی در زندگی افراد زیادی در سراسر جهان دارد. نمی‌دانستم افرادی که در این باشگاه کار می‌کنند چقدر باهیجان و پرشور هستند و این باشگاه و این ورزشگاه چقدر برای آن‌ها اهمیت دارد. حقیقت این است که من هرگز نمی‌توانستم در خواب ببینم که رسیدن به آنچه با هم به دست آوردیم، امکان پذیر است. این افتخار زندگی من بوده که بخشی از این خانواده لیورپولی بودم. هرگز تنها قدم نخواهی زد.»

فیرمینو در طول سخنرانی خود به وضوح احساساتی بود، با این حال قبل از اینکه ستاره‌های لیورپول روی صحنه به او ملحق شوند، هنوز آن را با لبخند معروف خود بیان می‌کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان