//
کدخبر: ۴۰۰۶۰۶ //

شکست لیورپول در جذب سوپر استار ناپل

لیورپول به دنبال یک مدیر ورزشی جدید است اما تلاش آن برای استخدام کریستیانو جونتولی راه به جایی نبرده و شکست خورده است.

شکست لیورپول در جذب سوپر استار ناپل
به گزارش فرتاک نیوز،

خبر توافق جونتولی با یوونتوس مدتها است که منتشر شده، اما این مساله مانع از بقیه باشگاه‌ها نشده است تا برای استخدام او تلاش نکنند. در حالیکه گفته می‌شود چلسی و تاتنهام برای جذب او دست به کار شده‌اند، لیورپول نیز در هفته‌های اخیر با او وارد مذاکره شده تا این مدیر ورزشی موفق را استخدام کند اما شکست خورده است.

 

جونتولی هشت سال در ناپولی بوده و در این مدت تیم‌هایی ساخته که همواره مدعی قهرمانی در سری A بوده‌اند و سرانجام امسال در کنار اسپالتی توانست تیمش را قهرمان لیگ ایتالیا کند.

مدیر ورزشی ناپولی به دلیل این موفقیت، باشگاه‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند اما خودش دوست دارد به یوونتوس برود و به همین دلیل دست رد به سینه بقیه تیم‌ها از جمله لیورپول زده است.

 

1874906

اکنون تنها مانعی که بین او و یووه قرار دارد، اجازه آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی است، چرا که جونتولی 51 ساله با ناپولی قرارداد دارد و یووه امیدوار است دی‌لورنتیس رقم زیادی را برای فسخ قرارداد جونتولی و پیوستن او به یوونتوس درخواست نکند. مذاکرات از چند روز پیش شروع شده و باید دید سرانجام چه زمانی به نتیجه می‌رسد تا این مدیر ورزشی موفق به تیم مورد علاقه‌اش ملحق شود.

یکی از اقدامات مهم جونتولی در ناپل که لیورپول را تبدیل به هواخواه او کرد و یووه هم امیدوار است در تورین تکرار شود، خرید بازیکنان گمنام در ازای ارقام کم و تبدیل کردن آنها به مهره‌های کلیدی و ستاره‌های موفق در تیم بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان