//
کدخبر: ۳۹۷۸۸۷ //

در پاریس جایی برای این ۸ بازیکن نیست (عکس)

هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس برمی‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.

در پاریس جایی برای این 8 بازیکن نیست (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

مائورو ایکاردی، لئاندرو پاردس، کیلور ناواس و دراکسلر، برخی از بازیکنانی هستند که در تابستان امسال پس از اتمام دوره قرضی‌شان به پاری سن ژرمن بازمی‌گردند.

1840061

پی اس جی از این بابت مشکلاتی بزرگ خواهد داشت. بازگشت آنها باعث می‌شود هزینه‌ها بار دیگر افزایش پیدا کند (در فصل 22-2021 پی اس جی 368 میلیون یورو کسری داشت). به این باید عملکرد ضعیف در اروپا یا رسوایی‌هایی را که هر از چند گاهی گریبان باشگاه پاریسی را می‌گیرد، نیز اضافه کرد. حالا برنامه‌ریزی درست ورزشی برای تابستان 2023 اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. بسیاری از بازیکنان پس از اتمام دوره قرضی خود به پاریس بازمی‌گردند و بعید است که دوباره جایی در تیم اول پایتخت فرانسه پیدا کنند. به نظر می‌رسد یک خروجی جدید سرنوشت همه آنهاست.

1792687

همان‌طور که در گذشته اتفاق افتاده است، پاری سن ژرمن با بازیکنانش گران امضا می‌کند و ارزان می‌فروشد. گئیه با چهار میلیون یورو، تیلو کرر با 12 و ساربیا با پنج میلیون یورو از پی اس جی راهی تیم جدید خود شدند. دی‌ماریا هم مجانی رفت؛ در حالی که برای خرید همه آنها بسیار هزینه شده بود. اما در مواجهه با فصل 24-2023، مدیریت فنی پاری سن ژرمن باید از شر بازیکنانی که نیازی به آنها نیست خلاص شود.

1868095

لئاندرو پاردس (یوونتوس)

یک فصل بسیار ناامیدکننده برای او در تورین به ثبت رسیده است. یوونتوس که گزینه خرید قطعی قهرمان جهان (با آرژانتین) را دارد، قصد ندارد از آن استفاده کند. او به پاریس باز خواهد گشت، در حالی که در فصل جاری تنها 11 بازی را از ابتدا شروع کرده است.

پاری سن ژرمن او را به قیمت 40 میلیون یورو از زنیت خرید و تا سال 2024 قرارداد دارد. او هنوز مشتریان خوبی دارد، اما آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که قیمت فعلی او بسیار کمتر از مبلغی است که باشگاه پاریسی برای خرید او پرداخت کرد.

1868097

کیلور ناواس (ناتینگهام فارست)

پاری سن ژرمن جانلوئیجی دوناروما را درون دروازه در اولویت قرار داد و پس از 6 ماه بدون بازی، کیلور راهی تیم لیگ برتری شد. او به صورت قرضی به فارست رفت و از زمان ورودش همه بازی‌ها را در ترکیب ثابت بوده است، اما هیچ گزینه خریدی در قرارداد قرضی وجود ندارد. بنابراین اگر ناتینگهام بخواهد با او ادامه دهد، هر دو طرف باید برای آینده این فوتبالیست مذاکره کنند. قرارداد او در سال 2024 به پایان می‌رسد و البته باید دید ناتینگهام در لیگ برتر می‌ماند یا خیر.

جورجینیو واینالدوم (رم)

او شاید یکی از مشکلات جزئی پی اس جی باشد، شاید هم نه. دستمزد واینالدوم بسیار بالاست و در حال حاضر نیمی از دستمزد او را رم پرداخت می‌کند و آنها می‌خواهند او را نگه دارند. با این حال، آنها به دستور مورینیو برای جذب ستاره هلندی با رقم پایین وارد مذاکره می‌شوند. پس از یک مصدومیت طولانی، واینالدوم حالا بهبود یافته و اکنون بازیکن مهمی برای باشگاه ایتالیایی است.

کالین داگبا (استراسبورگ)

او یکی از بازیکنان جوانان پی اس جی است که به سطح مورد انتظار نرسیده است. او به صورت قرضی به استراسبورگ رفته است؛ تیمی که برای نرفتن به لیگ 2 می‌جنگد و در این فصل به سختی 17 بازی انجام داده است. ارزش بازار داگبا در حال کاهش است و بعید به نظر می‌رسد که او دوباره در ترکیب اصلی تیم پاریسی حضور داشته باشد (او در سال 22-2021 حدود 30 بازی انجام داد).

1868096

لاوین کورزاوا (فولام)

وقتی در سال 2015 در ازای 25 میلیون از موناکو به پاریس نقل مکان کرد، به نظر می‌رسید که پاری سن ژرمن مهره موردنظر دفاعی خود را پیدا کرده، ولی او در سطحی دور از انتظار کار کرد. کورزاوا نتوانست جایگاهی در یازده نفر اصلی تیم به دست آورد و دیگر وارد برنامه‌های باشگاه پاریسی نمی‌شود: فصل گذشته او 9 دقیقه بازی کرد و او را به صورت قرضی به فولام فرستادند. عملکرد او در لندن هم جواب نداده و 6 بازی انجام داده است. او در حالی که یک سال از قراردادش باقی مانده، به پاریس بازخواهد گشت.

یولیان دراکسلر (بنفیکا)

پاری سن ژرمن برای جذب او از ولفسبورگ، 40 میلیون یورو پرداخت کرد و در سال‌های اخیر، این بازیکن آلمانی بیشتر نیمکت‌نشین بود. فصل جاری او به صورت قرضی در بنفیکا بازی می‌کند و آنجا هم بازیکن ثابت نیست. شاید در سن 29 سالگی، این ملی‌پوش سابق آلمانی هنوز سال‌های خوبی در فوتبال پیش رو داشته باشد، اما اولین چیزی که او نیاز دارد این است که تداوم از دست رفته را دوباره کشف کند.

1789524

مائورو ایکاردی (گالاتاسرای)

این بازیکن آرژانتینی احتمالاً بهترین فوتبالیست در بین بازیکنانی است که به صورت قرضی در خارج از پاریس هستند. او بهترین فصل را داشته است. ایکاردی در گالاتاسرای با 14 گل و 8 پاس گل یک ستاره است، اما باشگاه ترکیه‌ای گزینه خرید قطعی او را ندارد. بازگشت به لیگ قهرمانان می‌تواند در راه تامین مالی خرید او موثر باشد، ولی رقم انتقال ایکاردی بسیار بالاست. پاری سن ژرمن بیش از 50 میلیون یورو برای جذب او به اینتر پرداخت کرد و گفته می‌شود ایکاردی شاید به سری آ برگردد.

عبدو دیالو (لایپزیش)
دیالو در موناکو رشد کرد، ولی پس از بازی برای ماینتس و دورتموند، در سال 2019 با رقم 32 میلیون یورو به پی اس جی پیوست. روی بازیکن سنگالی سرمایه‌گذاری زیادی شد، ولی او از سطح مورد انتظار فاصله داشت. دیالو در لایپزیش قرضی بازی می‌کند و تنها 12 بار به میدان رفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان