//
کدخبر: ۳۹۴۰۴۹ //

خشم امباپه از PSG: این کیلیان سن ژرمن نیست

کیلیان امباپه از اینکه باشگاه بدون اطلاع از تصویر او برای اهداف تبلیغاتی استفاده کرده، به شدت خشمگین است و بیانیه‌ای در این مورد منتشر کرد.

خشم امباپه از PSG: این کیلیان سن ژرمن نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

اخیرا ویدیویی از مصاحبه با کیلیان امباپه در وبسایت و صفحات اجتماعی رسمی پی اس جی منتشر شده که خشم ستاره فرانسوی را برانگیخت. پی اس جی برای بلیت‌فروشی فصل بعد خود کمپینی با محوریت امباپه به راه انداخته؛ در حالی که خود بازیکن از این موضوع بی‌اطلاع بود. امباپه در بیانیه‌ای رسمی به این موضوع اعتراض کرد و گفت که خبر نداشت که مصاحبه به چه منظور بوده است. امباپه شدیدا روی حق پخش تصویری خود حساس است و حتی بر سر این قضیه با مدیران فدراسیون فوتبال فرانسه نیز به مشکل خورده بود. او تصور نمی‌کرد که پی اس جی نیز از تصویر او برای اهداف خود استفاده کند.

1831314

در بیانیه امباپه آمده است: «اخیرا متوجه شدم که در کمپین بلیت‌فروشی باشگاه برای فصل 24-2023 شرکت کرده‌ام. من هرگز از محتوا و دلیل مصاحبه خودم مطلع نبودم. به نظر می‌رسید این یک مصاحبه عادی برای یک موضوع "بازاریابی" است. من با ویدیویی که گذاشته شده موافق نیستم. به همین دلیل است که من برای حق تصویر فردی مبارزه می‌کنم. پی اس جی یک باشگاه بزرگ و یک خانواده بزرگ است، اما این کیلیان سن ژرمن نیست.»

1838072

کیلیان البته که دلایل خود را برای ناراحتی دارد. امباپه عملا به عنوان تنها بازیکن بزرگ باشگاه در ویدیوی تبلیغاتی ظاهر می‌شود. ویدیویی که نه نیمار، نه لئو مسی و نه سرخیو راموس در آن حضور ندارند. حتی کاپیتان مارکینیوس در کلیپی که به طور عجیبی عنوان "پاریس بزرگ، خانواده بزرگ" دارد، دیده نمی‌شود.

1837578

فقط یک بازیکن دیگر وجود دارد که فصل را به عنوان عضو اصلی تیم اصلی آغاز کرد و او البته یک ستاره در سطح رسانه‌ای نیست: نونو مندز. سه فوتبالیست دیگری که ظاهر می‌شوند، از تیم‌های جوانان، زئیر امری، اسماعیل غربی و الیاس حُسنی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان