//
کدخبر: ۳۹۱۲۸۶ //

توپ طلا و دستکش طلایی در دسترس استقلالی ها

مهدی قایدی در فصلی که برای اولین بار پیراهن شماره 10 را برتن کرد قول داد حداقل 10 گل برای استقلال بزند و اتفاقا موتور گلرنی باشو از همان لیگ نوزدهم آغاز شد و به وعده اش عمل کند.

 توپ طلا و دستکش طلایی در دسترس استقلالی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در این فصل هم قایدی آمار گلزنی نسبتا خوبی دارد و تا اینجا و در فاصله 7 بازی مانده به پایان فصل به همراه کوین یامگا با 7 گل زده در کورس آقای گلی است و با شهریار مغانلو، رضا اسدی و محمد عباس زاده 8 گله رقابت تنگاتنگی دارد. نکته جالب اینکه یامگا هم در فصل گذشته 10 گل زده برای استقلال داشت و از این حیث بهترین بازیکن تیم قهرمان بود. حالا باید دید در این فصل ازبین یامگا و قایدی 7 گله و همچنین محمد محبی 5 گله کدامیک بهترین گلزن این فصل استقلال می شوند و آیا می توانند کفش طلای لیگ بیست و دوم را تصاحب کنند یا نه؟

در بخش بهتربن پاسور های لیگ بیست و دوم هم آرش ر ضاوند با 5 و کوین یامگا با 3 پاس گل بهترین پاسور های استقلال هستند. ر ضاوند شانس چندانی برای رسیدن به آلوز هافبک پرتغالی تراکتور ندارد، اما با مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده با 6 پاس گل جدال نزدیک وحساسی برای کسب عنوان بهترین پاسور ایرانی این فصل دارد.

درون دروازه هم حسین حسینی تا اینجا 10 کلین شیت به نام خودش ثبت کرده است. البته اگر مصدومیت و غیبت چند جلسه ای نبود احتمالا حسینی آمار بهتری لز این حیث ثبت کرده بود. در فاصله 7 بازی مانده به پایان فصل کاپیتان استقلال برای کسب دستکش طلا با حسین پورحمیدی گلر آلومینیوم اراک و علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش پرسپولیس که به ترتیب 13 و 12 کلین شیت به نام خودشان ثبت کرده اند رقابت نزدیکی دارد.

باید دید در پایان فصل این 4 استقلالی می توانند در جدال با رقبا نوفق شوند و عنوانی را برای خودشان تصاحب کنند یا خیر؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۲۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان