//
کدخبر: ۳۹۱۲۳۵ //
تساوی دو بر دو قبل از شروع تعطیلات

استقلال در تهران هم حریف نساجی نشد!

دیدار تیم های استقلال و نساجی در روزهای پایان سال 1401 با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

استقلال در تهران هم حریف نساجی نشد!
به گزارش فرتاک نیوز،

ظهر امروز(شنبه) تیم های استقلال و نساجی طی یک دیدار تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این مسابقه که به میزبانی نساجی و در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد، مهدی قایدی استقلال را در دقایق ابتدایی روی غفلت مدافعان حریف پیش انداخت. در نیمه دوم داور یک پنالتی به سود استقلال گرفت که سجاد شهباززاده این ضربه را به گل تبدیل کرد. با وجود اینکه برد استقلال در این بازی دوستانه حتمی به نظر می رسید اما تغییرات ایجاد شده در ترکیب آبی ها و انگیزه بالای بازیکنان نساجی سبب به تساوی کشیده شدن بازی شد.

در دقیقه 78 علی داوران بازیکن جوانی نساجی با یک شوت از راه دور گل اول تیمش را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود. در حالی که همه منتظر سوت پایان مسابقه بودند، آداما مهاجم خارجی نساجی روی یک ارسال از کنار با ضربه سر دروازه استقلال را گشود تا بازی با تساوی دو بر دو پایان یابد.

نکته قابل توجه اینجا بود که استقلال و نساجی چند هفته قبل در قائمشهر به تساوی یک بر یک رسیده بودند و حالا بازی دوستانه دو تیم در تهران هم با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

بعد از این مسابقه دوستانه تمرینات استقلال و نساجی چند روز و به خاطر تعطیلات نوروز تعطیل شد و بازیکنان دو تیم از اولین روزهای سال جدید کار خود را برای مسابقات آینده شروع خواهند کرد.

1833394 1833395 1833396
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان