//
کدخبر: ۳۹۰۷۷۱ //

رکورد خاص استقلال در آستانه دو ساله شدن

استقلال حدود 600 روز است که به تیم‌هایی با سرمربی ایرانی نباخته است.

رکورد خاص استقلال در آستانه دو ساله شدن
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلالی‌ها این روزها سودای تکرار قهرمانی در سر دارند. آن هم درست در شرایطی که در مثلث مدعیان قهرمانی توانسته‌اند از حریف سنتی عبور کرده و منتظر لغزش سپاهان باشند.

استقلال در حالی به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش است که فصل گذشته با فرهاد مجیدی به یک رکورد رویایی دست یافت و بدون باخت قهرمان لیگ شد اما این فصل و تا امروز، سه باخت داشته است.

طبیعتا با فتح  احتمالی جام، کمتر توجهی به شکسته شدن رکورد خاص استقلال خواهد شد اما جالب است بدانید آبی‌های تهرانی همچنان صاحب یک رکورد ویژه دیگر در این باره هستند.

آنها مدت زیادی است که در برابر مربیان ایرانی طعم باخت را نچشیده‌اند. نگاهی به نتایج استقلال نشان می‌دهد آخرین باخت این تیم در برابر تیمی با هدایت سرمربی داخلی به حدود 20 ماه پیش برمی‌گردد؛ روز 8 مرداد 1400 و هفته پایانی لیگ بیستم که شاگردان فرهاد مجیدی در یک بازی تشریفاتی و نه چندان مهم مقابل سپاهانِ محرم نویدکیا با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند.

از آن بازی به بعد استقلال دو ناکامی در جام حذفی تجربه کرده است؛ شکست مقابل فولادِ جواد نکونام در فینال همان فصل – که 9 روز بعد از باخت به سپاهان بود – و حذف در مرحله یک چهارم نهایی دوره بعدی با توقف مقابل نساجیِ ساکت الهامی. اما نکته اینجاست که هر دو باخت در ضربات پنالتی رقم خورده است.

ماجرای فصل قبل را می‌دانید که این فصل هم هر سه شکست ساپینتو مقابل مربیان خارجی بوده ؛ باخت در دیدارهای رفت و برگشت مقابل سپاهانِ مورایس و بازی رفت با تراکتورِ پاکو خمز.

حالا استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا رکورد خود را حفظ کرده و مدتش را به دو سال ارتقا دهند که البته باید دید تیم ساپینتو تا پایان فصل چه نتایجی کسب خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان