تاریخ انتشار: 1401/12/24 02:05
کد خبر: 9223

رشیدی: شرایط استقلال بهتر می‌شود اگر ساپینتو مراقب رفتارش باشد/ قلعه‌نویی بهترین گزینه بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد در شرایط فعلی امیر قلعه‌نویی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کشورمان بود.
رشیدی: شرایط استقلال بهتر می‌شود اگر ساپینتو مراقب رفتارش باشد/ قلعه‌نویی بهترین گزینه بود

منصور رشیدی درباره برتری 2 بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال چند هفته است رو به رشد بازی می‌کند و تاکتیک‌های مدنظر کادرفنی اجرا می‌شود. اگر ریکاردو ساپینتو مراقب رفتارش باشد، شرایط بهتر هم خواهد شد. اگر سرمربی کنار تیم نباشد شاید تاکتیک‌های تیم به خوبی به داخل زمین منتقل نشود.

وی در مورد اینکه سپاهان با توجه به شرایطی که دارد امتیاز از دست می‌دهد یا نه، تصریح کرد: سپاهان آماده‌ترین تیم به لحاظ مهره و تاکتیک است و مربی خوبی دارد. آنها با توجه به امتیازهایی که دارند از شانس قهرمانی‌ بیشتری برخوردار هستند. امتیاز گرفتن خیلی سخت است و باید از کوچکترین اشتباهات استفاده کرد. استقلال شاید به اندازه سپاهان شانس نداشته باشد اما هفت بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و اگر همانند دیدار با فولاد بازی کند امیدهایش برای قهرمانی بیشتر خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: چند سال صحبت از سرمربی داخلی می‌شد و همیشه نظر من روی مربیان ایرانی بود، چرا که مربیان موفق داخلی داشتیم. با توجه به شرایط فعلی و فرصت کمی که برای آماده‌سازی وجود دارد، مربی ایرانی گزینه مناسب‌تری بود. آوردن مربی خارجی ریسک خودش دارد و تا بخواهد با فرهنگ فوتبال ما آشنا شود، زمان می‌برد. مربیان شایسته زیاد داریم ولی قلعه‌نویی بهترین گزینه بود. قلعه‌نویی چندین قهرمانی آورده و می‌تواند موفق باشد. نباید برای کوتاه مدت به قلعه‌نویی فرصت بدهند و باید مثل مربیان خارجی از او حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrqj4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رشیدی: فکر نمی‌کردم استقلال تا این حد خوب بازی کند/ هنوز شانس اول قهرمانی هستیم