//
کدخبر: ۳۹۰۰۶۲ //

فروش منچستریونایتد همچنان در هاله‌ای از ابهام/ نیت خانواده جنجالی مشخص نیست!

کمپانی سرمایه‌گذاری الیوت وارد مرحله دوم فرآیند فروش احتمالی باشگاه منچستریونایتد شد.

فروش منچستریونایتد همچنان در هاله‌ای از ابهام/ نیت خانواده جنجالی مشخص نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

نمایندگان شرکت آمریکایی سرمایه‌گذاری الیوت پنجشنبه شب در اولدترافورد حضور داشتند تا پیروزی ۴-۱ شیاطین سرخ مقابل رئال بتیس را تماشا کنند. این شرکت به دنبال خرید باشگاه نیست، بلکه به دنبال این است تا با تامین بودجه به خریداران خارجی یا گلیزرها، در صورت ماندن در سِمت مالکیت باشگاه، کمک کنند.

خانواده گلیزر در ماه نوامبر گفتند که در فکر فروش باشگاه هستند. تاکنون تنها دو پیشنهاد عمومی، از سِرجیم رتکلیف از طریق شرکت پتروشیمی اینئوس و تاجر قطری شیخ جاسم بن حمد آل‌ثانی، ارائه شده است.

از ادامه حضور الیوت می‌توان این نتیجه را گرفت که خانواده گلیزر به دنبال ماندن در باشگاه هستند، و می‌توانند از پول شرکت آمریکایی برای توسعه اولدترافورد و زمین تمرین کارینگتون استفاده کنند. با این حال، صندوق تامینی مستقر در ایالات متحده می‌تواند وجه نقد را در اختیار هر کسی قرار دهد. کارکنان ارشد الیوت روز پنجشنبه قبل از حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در اولدترافورد با مقامات یونایتد دیدار کردند.

گروه الیوت قبلاً مالک میلان بود، و این باشگاه ایتالیایی در آگوست ۲۰۲۲ به گروه سرمایه‌گذاری آمریکایی RedBird Capital فروخته شد.

یونایتد هفته آینده با رتکلیف و شیخ جاسم دیدار خواهد داشت. پس از جلسات گروه راین که مسئول فروش باشگاه است پیشنهادات دیگر را هم بررسی خواهد کرد. اتاق داده باشگاه، که اطلاعات به روز در مورد قراردادهای بازیکنان و قراردادهای اسپانسرها را ارائه می‌دهد، همچنان به طور کامل برای خریداران احتمالی باز است.

در مورد نیت خانواده گلیزر هم ابهاماتی وجود دارد، و هنوز مشخص نیست که آنها می‌خواهند بخشی از سهام را برای خود نگه دارند یا به فروش کامل باشگاه رضایت می‌دهند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان