//
کدخبر: ۳۸۹۸۵۳ //

تیراندازی در پایانه بار خاش؛ متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی خاش با اشاره به وقوع یک فقره تیراندازی منجر به خسارات مالی در پایانه بار این شهرستان، گفت: با تلاش ماموران عامل اصلی این حادثه دستگیر شد.

تیراندازی در پایانه بار خاش؛ متهم دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حبیب رازدار در گفت‌وگو با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به خسارات مالی در پایانه بار و خودرو های پارک شده در این محل، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش ادامه داد: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده انگیزه اش را از این کار اختلاف شخصی عنوان کرد، خاطر نشان کرد، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 18 هزار مواد محترقه در زابل 

سرهنگ غلامعلی جهانتیغ اظهار داشت: با توجه به نزدیک‌ شدن به چهارشنبه آخر سال و خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز، مقابله با افرادی که در رابطه با تهیه، توزیع و قاچاق این مواد فعالیت دارند؛ در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی این فرماندهی با اشرافیت و هوشمندی خود مطلع شدند فردی درانبار منزل خود اقدام به دپوی مواد محترقه نموده است که بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته 18 هزار انواع مواد محترقه غیر مجاز، مقادیری افشانه فلفل و 7 دستگاه شوکر برقی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز جرم است و با متخلفان برخورد قانونی می شود گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

محموله قاچاق متوقف شد 

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در زاهدان  اظهار داشت: روزگذشته رزمندگان یگان تکاوری 109 دلگان در راستای طرح برخورد و مبارزه با کالای قاچاق و هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور دلگان- ایرانشهر به دو دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:رزمندگان یگان تکاوری پس از متوقف کردن خودروها، در بازرسی از آن ها 35 تن روغن مایع خوراکی قاچاق را کشف که ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده است و در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید به برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می شود از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

کلاهبرداری از طریق سایت دیوار 

سرهنگ حسن کیخا در گفت‌وگو با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت، شخصی با هویت معلوم در سایت دیوار اقدام به ایجاد آگهی اجاره سوییت نموده که پس از واریز وجه از طریق شاکی آگهی برداشته شده و دیگر پاسخگوی وی نبوده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شکایت صورت گرفته مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی مشخص شد متهم از طریق آگهی اجاره سوییت در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی و اخذ دستور مقام قضایی حساب متهم مسدود و پول کسر شده به حساب شاکی عودت داده شد. در خصوص آگهی‌های جعلی با هدف کلاهبرداری در سایت دیوار، طی چندین مرحله از طریق پلیس فتا تعاملات لازم با مدیریت این سایت صورت گرفته، همچنین در تمام آگهی‌های مندرج در این سایت هشداری از سوی پلیس فتا مبنی بر اطمینان از انجام معامله و پرداخت وجه ارائه شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از هموطنان می‌خواهیم هرگونه محتوا و برنامه مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir  لینک مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا و یا شماره گیری 096380 با ما در میان بگذارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۸۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان