//
کدخبر: ۳۸۹۷۹۸ //

نتایج ناامیدکننده ژنرال مقابل مدعیان؛ مرد بازنده

«امیر قلعه‌نویی» به نظر می‌رسد برای دهمین فصل پیاپی شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد.

نتایج ناامیدکننده ژنرال مقابل مدعیان؛ مرد بازنده
به گزارش فرتاک نیوز،

 گل‌گهر سیرجان بازهم در یک بازی دراماتیک، جذاب و البته جنجالی مقابل استقلال شکست خورد تا امیر قلعه‌نویی در مسیر پروژه پرماجرای خود برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر بازهم از کورس عقب بماند. شکست برابر آبی‌پوشان پایتخت باعث شد تا اختلاف امتیاز گل‌گهر با سپاهانِ صدرنشین به 9 امتیاز برسد و شکست در بازی رودررو برابر طلایی‌پوشان باعث شده تا عملاً روی کاغذ اختلاف 2 تیم بیش از 9 امتیاز باشد تا شاگردان قلعه‌نویی شانس‌شان برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم به حداقل برسد.

قلعه‌نویی آخرین‌بار در لیگ دوازدهم همراه استقلال توانست عنوان قهرمانی را به‌دست آورد و به‌نظر می‌رسد که برای دهمین فصل پیاپی، سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد؛ آن‌هم در روزهایی که نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شده اما امیر قلعه‌نویی نتوانسته عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد تا با تکیه بر کارنامه او در سالیان گذشته، شانس قلعه‌نویی برای سرمربیگری دوباره در عرصه ملی به حداقل برسد.

ناکامی در بازی‌های بزرگ؛ فقط یک امتیاز!

گل‌گهر در شرایطی از کورس قهرمانی جا مانده و می‌توان گفت که حداقل شانس را برای بالا بردن جام قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم دارد که مهم‌ترین علت این ناکامی به عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی رودررو با مدعیان باز می‌گردد؛ جایی که آن‌ها نتوانسته‌اند برابر رقبای‌شان قد علم کنند و کارنامه خوبی را از خود به‌جای بگذارند که برای سرمربی باتجربه‌ای مثل قلعه‌نویی در نوع خود عجیب و جالب‌توجه است.

سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در 5 مسابقه‌ای که برابر سپاهان (رفت‌وبرگشت)، پرسپولیس (رفت) و استقلال (رفت‌وبرگشت) قرار گرفته‌اند، فقط یک امتیاز از 15 امتیاز ممکن را به‌دست آورده‌اند که آن‌هم به تساوی در دور رفت مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی باز می‌گردد و در 4 بازی دیگر شکست خورده‌اند تا با از دست دادن 14 امتیاز در دوئل‌های مستقیم، عملاً دیگر شانسی برای قهرمانی در فصل جاری نداشته باشند!

«قلعه‌نویی» و کابوسی به نام استقلال

امیر قلعه‌نویی که از دوران اوج مربیگری خود کاملاً فاصله گرفته و سال‌هاست که جای خالی تیم او در کورس قهرمانی به چشم می‌آید، در مقابل استقلال که تجربه 3 قهرمانی در لیگ برتر را همراه این تیم دارد در سالیان اخیر نتایج به‌شدت ضعیفی را کسب کرده و در حسرت پیروزی برابر تیم سابقش در قامت سرمربی سپاهان و گل‌گهر سیرجان مانده است.

قلعه‌نویی آخرین‌بار حدود 5 سال قبل توانست در نقش سرمربی سپاهان برابر استقلال جشن پیروزی بگیرد و بعد از آن، در 11 تقابل قبلی که این سرمربی کهنه‌کار برابر آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفته، او نتوانسته در نقش سرمربی برنده از زمین مسابقه بیرون آید و نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که در 9 رویایی اخیر امیر قلعه‌نویی و استقلال، سرمربی 59 ساله فوتبال ایران همواره بازنده بوده است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۷۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان