//
کدخبر: ۳۷۸۸۵۱ //
جمشید شاه محمدی :

یحیی یک کاری کند که فقط نبازیم/ این استقلال با تیم پارسالش زمین تا آسمان فرق می‌کند/ مهدی عبدی اصلاً مناسب دربی نیست

بازیکن قدیمی پرسپولیس گفت: متاسفانه ضعف مدیریت در ساختار باشگاهی کشورمان در بحث بستن قراردادها باعث می‌شود امثال لوکادیا به این شکل دست باشگاه را در روزهای حساس در پوست گردو بگذارند.

یحیی یک کاری کند که فقط نبازیم/ این استقلال با تیم پارسالش زمین تا آسمان فرق می‌کند/ مهدی عبدی اصلاً مناسب دربی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

جمشید شاه محمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر مربوط به حضور لوکادیا در فرودگاه برای ترک کشورمان اظهار داشت: متاسفانه همه اینها به ضعف باشگاه‌های فوتبالی ما در بستن قراردادها برمی‌گردد. اگر ما یک حقوقدان درست و حسابی در باشگاه داشته باشیم به این مشکلات برنمی‌خوریم.

وی ادامه داد: وقتی بازیکن یا مربی خارجی آن طرف میز می‌نشیند کاملا میداند چه چیزی از باشگاه ایرانی می‌خواهد اما ما فقط می‌خواهیم از بستن قرارداد با یک خارجی لذت ببریم و عکسمان را کنار طرف خارجی به هواداران نشان بدهیم. مشکلات حقوقی در قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی باعث می‌شود یک عالمه پرونده شکایتی در فیفا علیه فوتبال ایران ردیف شوند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل محمدی در نبود دیاباته و لوکادیا با چه شرایطی در دربی به میدان برود توضیح داد: قطعاً در این شرایط حامد پاکدل می‌تواند به عنوان تک مهاجم برای پرسپولیس به میدان برود و البته امیدوارم دیاباته هم بتواند بازی کند. گرچه ما شنیدیم مصدوم است ولی شاید با مصدومیت و حداقل یک نیمه برای پرسپولیس بازی کند.

وی در پاسخ به این پرسش خبر ورزشی که حضور مهدی عبدی در ترکیب پرسپولیس چقدر می‌تواند به خط حمله این تیم کمک کند، گفت: مهدی عبدی مالِ دربی نیست! دربی فوتبالیستی می‌خواهد که دعوایی باشد، قدرتی باشد و بتواند ۹۰ دقیقه با مدافعان استقلال بجنگد. اینکه طرف برود داخل دربی تا یک توپ به او بدهند و با زانو آن را گل کند که به درد نمی‌خورد.

شاه‌محمدی درباره احتمال حضور مهدی ترابی در جمع مهاجمان بازی دربی توضیح داد: امسال فصل خوبی برای مهدی ترابی نبوده است. نه در پرسپولیس و نه در تیم‌ملی چیز خاصی از او ندیدیم. البته من او را دوست دارم اما به لحاظ فوتبالی امسال افت کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس خطاب به کادر فنی تاکید کرد: امیدوارم یحیی ترکیبی را به میدان بفرستد که لااقل پرسپولیس در این دربی نبازد. ما می‌توانیم با یک فوروارد و تقویت خط‌هافبک در روزی که شاید تیم دچار بحران شده است کاری کنیم که به استقلال نبازیم. چون این استقلال با استقلال فصل قبل خیلی فرق دارد.

بازیکن قدیمی‌سرخپوشان اضافه کرد: تیم استقلال گرچه به اندازه فصل قبل در بخش دفاعی قوی نیست اما در فاز هجومی‌شرایط خیلی متفاوتی دارد و این می‌تواند برای ما خطرناک باشد. ما فوتبالی‌ها وقتی در چنین شرایطی قرار می‌گیریم معتقدیم نباختن و مساوی گرفتن بهتر از شکست در دربی است. چون همه طرفداران در طول فصل به همین یک بازی دلخوش هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان