//
کدخبر: ۳۷۷۱۱۰ //

شقیری: نمی‌توان کریستیانو رونالدو را حذف کرد

بازیکن سرشناس سوییسی به تمجید از رونالدو پیش از دیدار یک هشتم نهایی پرداخت.


شقیری: نمی‌توان کریستیانو رونالدو را حذف کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال سوییس در دیدار برابر صربستان توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کند و راهی دور بعد شود و حالا باید به دیدار پرتغال برود.

ژردان شقیری، بازیکن سرشناس سوییسی با تمجید از رونالدو گفت: شما نمی‌توانید کریستیانو را حذف کنید، او به همراه مسی یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

مهاجم پیشین لیورپول و بایرن مونیخ که در پیروزی ۳ بر ۲ سوییس مقابل صربستان گلزنی کرد، افزود: این بازیکن می‌تواند در هر ثانیه و هر دقیقه گلزنی کند، او تجربه دارد و همه می‌دانند که چقدر برای پرتغال و تیمش مهم است. البته ما باید سایر بازیکنان را نیز بشناسیم زیرا پرتغال فقط رونالدو نیست. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند، بازیکنان جوانی که می‌توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند و ما باید عملکرد بسیار خوبی ارائه دهیم.

او گفت: مشتاقانه منتظر این دیدار هستیم. هیچ کریستیانویی در تیم ما وجود ندارد. ما باید تیمی بازی کنیم تا موفق شویم. ما پرتغال را می‌شناسیم. بارها در بازی‌های دوستانه و در لیگ ملت‌ها با آن‌ها بازی کرده‌ایم، بعضی‌ها را باختیم، بعضی‌ها را بردیم.

این دو تیم در ماه ژوئن دو بار در لیگ ملت‌ها با یکدیگر روبه‌رو شدند که پرتغال  ۴ بر صفر در لیسبون پیروز شد و رونالدو دو گل به ثمر رساند اما یک هفته بعد، سوییس با پیروزی  یک بر صفر در ژنو انتقام گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان