//
کدخبر: ۳۷۵۲۷۶ //

برناردو سیلوا: خبرهایی که از انگلیس می‌آید مشکل رونالدو است نه تیم ملی پرتغال

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، می‌گوید حواشی مربوط به اظهارات کریستیانو رونالدو روی تیم ملی این کشور تاثیری ندارد.

برناردو سیلوا: خبرهایی که از انگلیس می‌آید مشکل رونالدو است نه تیم ملی پرتغال
به گزارش فرتاک نیوز،

تبعات مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان همچنان ادامه دارد و بسیاری نگران این موضوع هستند که این موضوع دامن‌گیر تیم ملی پرتغال شود. 
دوران حضور این بازیکن در یونایتد با توجه به مشکلاتی که پس از مصاحبه او و اظهاراتش درباره این باشگاه ایجاد شده، به پایان رسیده به نظر می‌رسد و او احتمالا در ماه ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد. 
در آستانه جام جهانی 2022 قطر به نظر می‌رسید که رابطه رونالدو با برونو فرناندز که در یونایتد با او هم تیمی است چندان خوب نیست و تصاویر منتشر شده از رختکن این تیم نشان از برخورد سرد فرناندز با او داشت. 

اما سیلوا معتقد است که هیچ مشکلی بین این دو بازیکن وجود ندارد و حواشی ایجاد شده در رسانه‌های انگلیسی تاثیری روی تیم ملی پرتغال نخواهد داشت. 
او در این باره به خبرنگاران گفت:« این خبرهایی که از انگلیس می‌آید هیچ ربطی به تیم ملی پرتغال ندارد و در نتیجه من نمی‌توانم زیاد در این باره صحبت کنم. این موضوع باعث نگرانی من نیست، بلکه مربوط به رونالدو است. من نباید درباره این موضوع اظهارنظر کنم.»
سیلوا که سعی داشت به هر شکلی از جواب دادن به این سوال در این باره طفره برود اظهار داشت:« من بازیکن منچستریونایتد نیستم و حتی اگر بودم هم جوابی نداشتم چون ما در تیم ملی هستیم، بنابراین نباید صحبتی در این زمینه انجام شود.»
این ستاره پرتغالی سیتی درباره رابطه نه چندان خوب رونالدو و فرناندز اضافه کرد:« من هیچ جو عجیبی در تیم ملی بین کریستیانو و برونو ندیدم. بار دیگر می‌گویم که این مشکل رونالدو است و باید با صحبت با فرد درستی حل شود. او در تیم ملی با انگیزه و متمرکز و آماده کمک به پرتغال است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان