//
کدخبر: ۳۷۳۹۸۷ //
افشاگری تا پایان شهریور ماه

درآمد این فصل پرسپولیس: ۱۹ میلیارد و هشتصد!

باشگاه پرسپولیس درآمدهای خود در فصل جاری تا پایان شهریور را 19 میلیارد و 876 میلیون تومان قلمداد کرد.

درآمد این فصل پرسپولیس: 19 میلیارد و هشتصد!
به گزارش فرتاک نیوز،

، پس از انتشار صورتهای مالی باشگاه پرسپولیس، مدیر بازار فرابورس سوالاتی را از این باشگاه مطرح کرد که حالا با پاسخ بخش مالی سرخپوشان مواجه شده است.

باشگاه پرسپولیس در خصوص شفاف‌سازی در مورد درآمدهای این فصل خود تا 31 شهریور ماه اعلام کرده که از شروع لیگ برتر تا این تاریخ، 15 میلیارد و 428 میلیون تومان بابت تبلیغات روی پیراهن درآمد به خزانه این باشگاه اضافه شده و دو میلیارد و ششصد میلیون تومان نیز درآمدزایی از طریق تبلیغات محیطی بوده است.

نکته جالب اینکه پرسپولیس تا پایان شهریور شش بازی انجام داد که در 5 بازی تبلیغات روی پیراهن داشت و به عبارتی به ازای هر بازی سه میلیارد دریافت کرده است.

اما در مورد تبلیغات محیطی به نظر می‌رسد مشکلات پیش آمده در ابتدای فصل باعث شده تا درآمد سرخپوشان به کمتر از سه میلیارد تومان کاهش پیدا کند.

پرسپولیس همچنین سه میلیارد تومان درآمد از سایر بخشها داشته تا در مجموع درآمد این باشگاه در پایان شهریور ماه به عدد بیست میلیارد تومان نزدیک شود.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس ادعا کرده میزان قرارداد اسپانسری این باشگاه چهار برابر هزینه‌های قرارداد بازیکنان و مربیان است که یک ضرب و تقسیم ساده عدد هزار میلیارد را نشان می‌دهد که البته هرگز محقق نخواهد شد.

باید دید در اسناد بعدی، میزان درآمد پرسپولیس به چه عددی خواهد رسید؛ باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل متعهد به پرداخت 250 تا 310 میلیارد تومان به بازیکنان خود خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان